וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: נבחרת ישראל קיבלה את האשרות ונחתה באבו דאבי

24.10.2017 / 22:41

אחרי המתנה של 12 שעות ביעד ביניים הקרוב לישראל, הנבחרת המריאה לאיחוד האמירויות ונחתה לקראת הטורניר שייערך בסוף השבוע. ההליך המסובך נעשה בעקבות איסור השב"כ על הנבחרת לטוס

ברני ארדוב

אחרי יממה לא פשוטה שעברה עליה, נבחרת הג'ודו של ישראל המריאה בשעות הערב (שלישי) מיעד הביניים בו שהתה במשך היום לתחרות גרנד סלאם ונחתה באבו דאבי, זאת לאחר שהספורטאים קיבלו את אשרות הכניסה לאיחוד האמירויות. הנבחרת הגיעה היום בבוקר לנתב"ג וטסה דרך יעד ביניים שונה הקרוב לישראל, בו שהתה במשך כמעט 12 שעות.

כזכור, הנבחרת הגיעה כבר אתמול בבוקר לנתב"ג והייתה אמורה להמריא לטורקיה בשעות הצהריים ומשם לעשות את דרכה לאבו דאבי, אך התוכניות קיבלו תפנית לאחר שנאמר ליו"ר האיגוד משה פונטי שבאיסטנבול לא יחכו לו אשרות כניסה לאבו דאבי ואין טעם מבחינתו להטיס את הנבחרת בטיסה אתמול. הטיסה יצאה לדרכה ללא הנבחרת והספורטאים עזבו את נתב"ג חזרה לבתיהם. מאוחר יותר, התברר ששב"כ אוסר על הנבחרת לטוס, אך פונטי התעקש שמדובר אך ורק בהמלצה, דומה לזו שקיבל לפני שנתיים. בזמנו, הנבחרת טסה כמתוכנן וחזרה בשלום.

רק כשהיו הספורטאים ביעד הביניים הם ידעו אם אכן הם יכולים לטוס לאבו דאבי. הבוקר הציגו בנבחרת מסמך הזמנה רשמי של מארגני הטורניר לשלטונות אבו דאבי ולפיו הנבחרת מוזמנת בצורה רשמית ומסודרת, ולכן מעריכים בסביבת הנבחרת שלא תהיה בעיה להמריא לאבו דאבי ואף ייתכן כי בסופו של דבר הם יוכלו להתחרות עם סממנים ישראלים. את האופטימיות שואבים בנבחרת ממכתב נשלח על ידי יו"ר איגוד הג'ודו העולמי, המבקש ממארגני התחרות לא למנוע מישראל את ייצוגה הפורמלי באופן מלא.

עוד בנושא:

ג'ודו: השב"כ אוסר על הנבחרת להמריא לאבו דאבי ותוקף את האיגוד
האם הישראלים והאירנים ייפגשו על המזרן באבו דאבי?
מירי רגב למשה פונטי: "נצחו דווקא במקום בו לא רוצים לראות דגל ישראל"
אורי ששון, שגיא מוקי וטוהר בוטבול עשויים להצטרף לאבנסברג הגרמנית

מכתב ההזמנה המלא של ראשי הטורניר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully