וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: סימונה האלפ ניצחה 4:6, 2:6 את קרולין גרסיה

הרומנייה נזקקה ל-87 דקות על מנת להשלים ניצחון במשחק הראשון שלה כמדורגת מספר אחת בעולם. קרוליין ווזניאקי הביסה 2:6, 0:6 את אלינה סביטולינה והשיגה את הניצחון הראשון מולה אי פעם

טורניר גמר סבב ה-WTA לשנת 2017 נמשך היום (שני) עם משחקי הבית האדום. המדורגת 1 בעולם סימונה האלפ ניצחה 4:6, 2:6 את קרולין גרסיה, קרוליין ווזניאקי ניצחה 2:6, 0:6 את אלינה סביטולינה.

סימונה האלפ (1) - קרולין גרסיה (8) 4:6, 2:6

המדורגת מספר אחת בעולם סימונה האלפ פתחה בצורה חלקה. הרומנייה הצליחה להשיג "נקמה" במדורגת שמינית קרולין גרסיה הצרפתייה, שניצחה אותה בגמר אליפות סין לפני שבועיים עם 4:6, 2:6 ופתחה את הבית האדום עם חיוך. האלפ נזקקה ל-87 דקות על מנת להשלים את המשימה ולשפר את מאזן הראש בראש שלה מול גרסיה ל-1:3. בכך, קטעה האלפ רצף של 11 ניצחונות של גרסיה.

האלפ אמרה אחרי המשחק: "היה משחק נהדר, אני חושב ששיחקתי את הטניס הטוב שלי. תמיד קשה לשחק נגד קרולין, היא ניצחה אותי בבייג'ינג והיה לי את המשחק הזה בראש. שיחקתי נהדר, אני מרגישה נהדר בסינגפור ותודה לכולם שהגיעו. זה הטורניר הראשון שאני מגיע אליו כמדורגת ראשונה בעולם והצלחתי לנצח במשחק הראשון, זה טוב כי זה מוריד את הלחץ ממני. אני מרגישה שהסרב שלי השתפר וזה עוזר לי מאוד. אחרי שהודחתי מוקדם מאליפות ארצות הברית עבדתי הרבה על הסרב וזה נותן לי הרבה ביטחון".

אלינה סביטולינה (4) קרוליין ווזניאקי (6) 6:2, 6:0

הדנית הצליחה לנצח את האוקראינית בפעם הראשונה ואחרי שהפסידה לה בשלושת המפגשים שנערכו ביניהן עד כה. ניצחה זו אפילו מילה עדינה. ווזניאקי דרסה את האוקראינית בתוך 58 דקות בלבד וכשהיא חובטת 16 ווינרים לעומת 5 שגיאות לא מחויבות בלבד, לעומת 10 ו-18 בהתאמה של יריבתה.

קרוליין ווזניאקי אמרה אחרי המשחק: "שיחקתי ממש טוב ואני שמחה מאוד שהצלחתי לנצח. ניסיתי להישאר אגרסיבית וללכת על החבטות שלי. הייתה לי תמיכה נהדרת מאחוריי והם עזרו לי לנצח. כן, עבדתי על הסרב שלי ב-20 השנים האחרונות ואני שמחה שזה סוף סוף מצליח לי. זה שונה. הייתי בצמרת לפני כן ועשיתי הכול, אני עכשיו כאן ונהנית מעצמי. אני רוצה לברך את אחי פטריק על זה שנולד לי אחיין אתמול".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
האלפ חוגגת/רויטרס
סימונה האלפ טניסאית רומנייה חותמת למעריצים. רויטרס
וחותמת למעריצים הרבים/רויטרס
קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. רויטרס
חיוך רחב לדודה הטרייה. ווזניאקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully