וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "אם היה לי ראש אחר על הכתפיים, הייתי יכול לשחק בפלנטה אחרת"

אנטוניו קסאנו שעדיין לא הודיע רשמית על פרישה, סיפק כמה פנינים בראיון: "יש לי בעיות התנהגות, אחרת הייתי ברמה של מסי. הכדורגל האיטלקי משעמם אותי, מעדיף לצפות באנשים מטיילים בפארק"

אנטוניו קסאנו סמפדוריה, מאי 2016. GettyImages
משוגע, משוגע. אנטוניו קסאנו/GettyImages

אנטוניו קסאנו עדיין לא הודיע באופן רשמי על פרישה, אבל למעשה עזב את ורונה במהלך מחנה ההכנה לקראת העונה ולא שיחק כדורגל מאז. בראיון ל"ראי ספורט" האיטלקי קסאני סיפק כמה ציטוטים מעניינים והוכיח שוב עד כמה הוא מנותק מהמציאות, למרות קריירה די מפוארת ועשירה.

"אני בחור בעייתי, אף פעם לא ידעתי באיזה מצב רוח אתעורר. הייתי יכול לשחק בפלנטה אחרת, אבל היתה לי בעיה שלא הייתי אוהב להתאמן ורציתי לאכול בדרך שהתחשק לי למרות שידעתי שזה הורס אותי", אמר קסאנו. חלוץ נבחרת איטליה לשעבר הוסיף: "שיחקתי בקבוצות הכי טובות בעולם כמו ריאל מדריד, אינטר ומילאן. אם היה לי ראש אחר על הכתפיים, הייתי יכול לשחק במאדים. הייתי כמו מסי, ניימאר וכמה אחרים".

קסאנו התייחס לכוכבי ההווה ולא ממש התרשם כשאמר: "פרנצ'סקו טוטי ואני היינו משחקים ברחובות, רצים בין מכוניות חונות עם הכדור. היום, הכול מאורגן וטכני. שחקנים משחקים עם האייפד שלהם ומשחקי וידאו. כדורגל הוא מקצוע, לא רק תחביב. אני רואה כדורגל איטלקי והוא משעמם אותי, אני מעדיף לראות אנשים מטיילים בפארק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully