וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב סוחף: קיליאן אמבפה נבחר לשחקן הצעיר הטוב ביותר ב-2017

כוכבה של פ.ס.ז' הקדים את חברו לנבחרת צרפת עוסמאן דמבלה עם 291 קולות מתוך 300 הצבעות. אמבפה, שיורש בתואר את רנאטו סאנצ'ס, מקבל את הכבוד בעיקר בזכות הישגיו כשחקן מונאקו

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
השחקן הצעיר הטוב בעולם. אמבפה/רויטרס

קיליאן אמבפה לא היה במיטבו אתמול (ראשון) ב-2:2 המרתק של פריס סן ז'רמן מול מארסיי, אבל היום הוא קיבל כצפוי תואר יוקרתי מאוד כשנבחר על ידי "הטוטוספורט" האיטלקי כשחקן הצעיר הטוב ביותר בעולם לשנית 2017. אמבפה הקדים את חברו לנבחרת צרפת עוסמאן דמבלה מברצלונה וגם את גבריאל ז'סוס הסקורר הברזילאי הצעיר של מנצ'סטר סיטי. אמבפה, שנרכש הקיץ על ידי פריס סן ז'רמן ממונאקו, זכה ברוב סוחף של 291 מתוך 300 הקולות והוא הקדים את עוסמאן דמבלה חלוצה החדש של ברצלונה.

אמבפה הבקיע ארבעה שערים בשמונה משחקים מאז המעבר שלו לפריס, אך הוא מקבל את התואר בזכות העונה ההירואית שלו במונאקו אשתקד, אותה הוא הוליך לאליפות סוחפת ועד לחצי גמר ליגת האלופות. השחקן יורש בתואר המכובד את רנאטו סאנצ'ס שנבחר ב-2016 אך מאז רק דעך והושאל מבאיירן מינכן לסוונסי מהפרמיירליג. עוסמאן דמבלה חברו של אמבפה לנבחרת צרפת הגיע לפודיום בזכות יכולתו המסחררת בדורטמונד, אך נפצע אחרי משחק אחד בברצלונה ולא צפוי לחזור לפני 2018 ולכן היה די ברור שלא ייבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully