וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "הגשנו לטוטנהאם את המשחק על צלחת", קיין: "בלתי ייאמן"

מאמן ליברפול היה מאוכזב אחרי התבוסה 4:1 על ידי התרנגולים: "ראיתם את השערים, עשינו ארבע טעויות". הנדרסון: "יום מאכזב ומתסכל". פוצ'טינו: "מאמינים שאפשר להדביק את סיטי"

דייגו מראדונה כדורגלן עבר במהלך המשחק בין טוטנהאם לבין ליברפול. רויטרס
אורח הכבוד. מראדונה/רויטרס

טוטנהאם הביסה אתמול (ראשון) 1:4 את ליברפול. צמד של הארי קיין (4 ו-56) ושערים של יונג מין סון (12) ודלה עלי (45+3) סידרו לתרנגולים ניצחון ענק כשמוחמד סלאח רק מצמק זמנית (24).

עוד בנושא:
טוטנהאם הביסה 1:4 את ליברפול
רונלד קומאן יפוטר אחרי ההפסד לארסנל?

שחקני טוטנהאם. רויטרס
ניצחון מרשים. שחקני טוטנהאם/רויטרס

מספרים

* טוטנהאם השיגה את הניצחון הראשון שלה מול ליברפול אחרי עשרה משחקים ברציפות בכל המסגרות.

* התרנגולים כבשו יותר שערים במשחק הזה מאשר בארבעת המשחקים הקודמים שלהם בוומבלי (שלושה).

* השער השני של טוטנהאם היה ה-1,000 שליברפול סופגת בפרמיירליג והיא הקבוצה השישית שמגיעה לזה אחרי טוטנהאם (1,237), אברטון (1,225), אסטון וילה (1,186), ווסטהאם (1,163) וניוקאסל (1,148).

* רק רובי פאולר כבש יותר שערים בתשע הופעות הבכורה שלו בפרמיירליג במדי ליברפול: שישה לעומת חמישה.

* יונג מין סון כבש 19 שערים בפרמיירליג והוא מלך השערים האסייתי של הליגה בכל הזמנים יחד עם ג'י סונג פארק ששיחק במנצ'סטר יונייטד.

* זו הייתה בסך הכול הפעם השלישית בפרמיירליג שליברפול סופגת ארבעה שערים ב-60 הדקות הראשונות של משחק בפרמיירליג: מול סטוק סיטי במאי 2015 ונגד סאות'המפטון בפברואר 1994.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מבואס. קלופ/רויטרס

יורגן קלופ המאוכזב אמר בסיום: "הרגשנו שהיו לנו 60 או 70 אחוזי החזקה בכדור, אבל אחרי שנקלענו ל-2:0 וראיתם את השערים ומה שעשינו שם. זה קל להתגונן כמו שצריך, התגוננו טוב במצבים דומים לשערים שספגנו הפעם. היו לנו המצבים שלנו, כבשנו שער אחד והמשחק היה על השולחן. להיות בפיגור של שער אחד מול טוטנהאם, זה משהו שאתה יכול לתקן. השער השלישי נבע מזה שלא היינו מרוכזים מספיק. עשינו ארבע טעויות. הגשנו להם את המשחק על צלחת. זה לא קשור לביטחון, זה רק קשור לכך שצריך להיות מרוכזים ב-100%, זה היה יום בינוני מאוד שלנו".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר: "קשה לבוא ולהגן על עצמנו אחרי משחק כזה. לא היינו טובים מספיק ולטוטנהאם הגיע לנצח. אנחנו קבוצה פנטסטית, אבל אנחנו צריכים לעבוד על הדברים כדי לשחק טוב יותר. התחלנו לא טוב. אנחנו צריכים להיות מוכנים יותר למשחק. אני יודע שדג'אן לוברן הוחלף בשלב מוקדם, אבל זה היה יכול להיות כל אחד מאיתנו. הצלחנו לחזור למשחק, אבל אז ספגנו שער אומלל שהרג אותנו. זו יום מאכזב ומתסכל. נעשה כל שביכולתנו כדי לשנות את זה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. נספוג עכשיו ביקורת מוצדק. אנחנו צריכים להגיב כמו שצריך באימונים ובמשחקים, אני מאמין שאנחנו מסוגלים לזה".

בלם ליברפול ג'ואל מאטיפ אמר: "נתנו להם יותר מדי הזדמנויות, זה לא שהם שיחקו כדורגל מושלם, אנחנו נתנו להם להגיע למצבים ואנחנו צריכים להפסיק לעשות את הטעויות האלה. אנחנו לא חושבים על מאבק האליפות כרגע, אנחנו רק מנסים לחזור למצב טוב לקראת המשחק הבא".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
מאושר מהקבוצה שלו. פוצ'טינו/רויטרס

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו כמובן היה מרוצה יותר ואמר: "אני שבע רצון. ביום שלישי במדריד סיפקנו משחק מצוין וגם הפעם הצלחנו לעשות את זה, אני רוצה להודות לשחקנים על זה. האוהדים שלנו היו פנטסטיים. היה משחק מדהים ושיחקנו ממש טוב. ניסינו לשלוט במשחק. היינו קטלניים מול השער ואגרסיביים מאוד, זה כל כך חשוב. ידענו טוב מאוד שליברפול תבוא לשחק כדורגל התקפי והתכנית שלנו עבדה. ליברפול קבוצה נהדרת. הקבוצה מתחילה לבנות ביטחון בוומבלי. חשוב מאוד שהאצטדיון הזה ירגיש כמו הבית שלנו, זה המפתח בשבילנו. זו העונה השלישית שאנחנו מנסים לתפוס קבוצה יריבה. מנצ'סטר סיטי משחקת מצוין, יש לה סגל מדהים ואחד המאמנים הכי טובים בעולם. נראה מה יקרה, אנחנו מאמינים וננסה להשיג אותם. אנחנו ממוקדים בכל יום. דיברתי עם דייגו מראדונה (שהיה במשחק) לפני המשחק, זה היה מרגש מאוד. הוא תמיד מביא אנרגיה מצוינת. הוא השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה של הכדורגל".

כוכב טוטנהאם הארי קיין אמר: "זה בלתי ייאמן, רצינו להתחיל מהר וחזק ולהכניס את הקהל למשחק וזה בדיוק מה שהצלחנו לעשות. חשבתי ששיחקנו טוב מאוד. השער שלהם הגיע נגד מהלך המשחק. דחפנו אותם ויכולנו גם לכבוש את השלישי והרביעי מוקדם יותר". יונג מין סון אמר: "הגיע לנו לנצח, השער הראשון היה חשוב מאוד מהמפלצת הזו (הארי קיין). אנחנו צריכים להמשיך לחשוב חיובי כמו שעשינו היום. עבדנו קשה מאוד בכל משחק בית כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully