וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות בכדורעף: מכבי תל אביב הפסידה לשחטיור סוליגורסק והודחה

הצהובים נקלעו לשלוש הכרעות צמודות, אבל הפסידו 3:0 במערכות והודחו למרות הניצחון בחמש מערכות במשחק הראשון. זוהר בר נצר: "אני מאוכזבים מאוד, היינו קרובים בכל מערכה ולא הצלחנו לקחת את זה"

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
הפסד כואב. זוהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב אלופת המדינה בכדורעף הודחה הערב (ראשון) בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסד במותחן צמוד לאלופת בלארוס שחטיור סוליגורסק 23:25, 29:31, 24:26. הצהובים נקלעו לשלוש הכרעות צמודות בכל אחת מהמערכות אבל כשלו ברגע האמת והודחו מהמשך המפעל לאחר שניצחו בבית בחמש מערכות במשחק הראשון וכאמור, סיימו את דרכם לאחר שהמארחת הערב צברה 4 נקודות בתום שני המפגשים לעומת 2 נק' בלבד של מכבי תל אביב.

גם הערב לאו דוס סנטוס בלט עם 19 נקודות כשדימה זלמניוכין הצעיר הוסיף 15. "אנחנו מאוכזבים מאוד, היינו קרובים בכל מערכה ולצערי לא הצלחנו לקחת במיוחד בשנייה" סיכם המאמן זוהר בר נצר. "אני גאה בשחקנים על כך שהם לא נשברים באף מצב ועשו כמה חזרות מרשימות במשחק".

אלופת בלארוס תפגוש בסיבוב השלישי את פרוג'ה האיטלקית לשני מפגשים שיקבעו אם תעלה לראשונה לשלב הבתים במפעל היוקרתי ביבשת. מכבי תל אביב עוברת לגביע ההתאחדות האירופית, שם תפגוש בסיבוב הראשון למפגש כפול את בארקום-קאז'אני לבוב האוקראינית שערכה בעונה שעברה את הבכורה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully