וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אין לי כוח לשופטים האלו, שחקנים לא עושים מה שמבקשים מהם"

מאמן הפועל אשקלון היה מלא בטענות לשיפוט וגם לשחקניו אחרי ההפסד למכבי פ"ת: "נמאס להתעסק בשופטים בכל שבוע, שיעשו חושבים". לידור כהן: "כיף גדול שמימר איתנו, אנחנו שמחים בשבילו"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
שוב עצבני על השופטים. יובל נעים/לירון מולדובן

הפועל אשקלון נחלה הערב (שבת) הפסד ראשון בביתה כשנכנעה 1:3 למכבי פתח תקוה במשחק רווי באירועים, שערים וגם אדומים. לידור כהן כבש את הראשון ובישל עוד פעמיים לארבייטמן ואבידור. מירקו אורמוש צימק זמנית לאשקלון שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של מילאן סמיליניץ' כשמנגד עידן אהדנני הורחק אחרי שהכשיל את ספורי ברחבה. בסיום המשחק יובל נעים היה מלא בביקורת לשחקנים שלו וגם לשופטים.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון

שחקני הפועל אשקלון. לירון מולדובן
היו עצבניים מאוד. שחקני הפועל אשקלון/לירון מולדובן

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון היה עצבני בסיום: "לא ויתרנו על המשחק גם בעשרה שחקנים. ב-1:2 הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה אבל קיבלנו את הגול השלישי שגמר את המשחק. אנחנו מאוד מאוכזבים, נצטרך לעשות חושבים. יש הרבה שחקנים שעושים מה שלא מבקשים מהם. אני יודע להפסיד, אבל כשכל כך הרבה שחקנים עושים דברים כאלו קשה לנצח. בחצי הראשון שני הבלמים לא לקחו אף כדור בראש, זה לא צריך לקרות".

על השיפוט: "אנחנו כבר התרגלנו לזה. אין לי כבר כוח לשופטים האלו, זה נראה כאילו התבכיינות בכל שבוע להתעסק בהם. אנחנו נעשה מה שאנחנו מבינים והם יעשו מה שהם מבינים".

"אני חושב ששיחקנו טוב הרבה דקות אבל עשינו הרבה שטויות. אנחנו צריכים להבין שאנחנו צריכים לשמור בהגנה ולא לתקוף על חשבון הגנה. נעשה חושבים ונתכונן למשחק הבא שיהיה תלוי הרבה יותר בבית"ר מאשר בנו".

שרון מימר מאמן פתח תקוה היה הרבה יותר נינוח ומרוצה: "שיחקנו מול קבוצה מאוד טובה. זה ניצחון חשוב מאוד שלנו כדי לחזור לליגה ולצמצם פערים מתחילת העונה. אני מאוד שמח. לצערי שתיים שלוש טעויות החזירו את אשקלון למשחק. לשמחתי הפעם ידענו להשיג את השלישי ולנצח. הצגנו הרבה אופי ויכולת. אני אוהב שקבוצות שלי מאמינות בעצמן ועל זה אני שמח".

קשר מכבי פתח תקוה לידור כהן, שכבש שער ובישל שניים, אמר: "כן, זה כיף גדול. אני שמח על השער והבישולים שלי, אבל הכי חשוב שניצחנו כי באנו לפה כדי לקחת את הנקודות. פתחנו את העונה בצורה לא טובה, החלפנו הרבה שחקנים ומאמן. לקח לנו זמן להתחבר. בשבועיים האחרונים הקבוצה משחקת כדורגל טוב ואני שמח שגם לקחנו את הנקודות היום. הקבוצה לא נחלשה, אבל הגיעו הרבה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר. כיף גדול שמימר איתנו, אנחנו שמחים בשבילו ובעזרת השם שרק נמשיך כך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully