וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג השיגה נקודה מהופנהיים בתוספת הזמן

פליקס אודוקאי הצעיר קבע 1:1 בדקה ה-91. הרטה ברלין ופרייבורג נפרדו גם כן ב-1:1, ותיקו נוסף נרשם בקרב התחתית בין קלן לורדר ברמן, שנותרו ללא ניצחון ונועלות בצוותא את הטבלה

יויה אוסאקו שחקן פ.צ. קלן. רויטרס
אוסאקו וקלן שוב מתוסכלים/רויטרס

המחזור התשיעי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. פ.צ. קלן ו-ורדר ברמן נפרדו ב-0:0, חלוקת נקודות גם ב-1:1 בין פרייבורג להרטה ברלין והופנהיים נכנעה לשער בתוספת הזמן כדי לצאת ב-1:1 מוולפסבורג.

וולפסבורג - הופנהיים 1:1

מקסימיליאן ארנולד קיבל הזדמנות לעלות את המארחים, שניצחו רק פעם אחת העונה ליתרון בדקה ה-11, אך החמיץ פנדל. האורחים ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון עם פנדל משלהם שנוצל על ידי קרים דמיראבי בדקה ה-73. פליקס אודוקאי, הבלם הצעיר, הציל למקומיים נקודה דרמטית בדקה ה-91 ומנע להופנהיים להתקרב לחבורת הצמרת.

פ.צ. קלן - ורדר ברמן 0:0

שתי הקבוצות היחידות שלא ניצחו בבונדסליגה העונה נותרו ללא ניצחון גם אחרי המפגש הישיר ביניהן, תוצאה שלא משרתת אף אחת מהן. פ.צ. קלן עכשיו רק עם שתי נקודות מ-27 אפשריות, בעוד ברמן שיפרה את מאזנה לחמש בלבד, שתיים מתחת להמבורג שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחני הישרדות ושלוש פחות מהמקום ה-15 ממנו שורדים בליגה. פ.צ. קלן ניצלה בדקה ה-91 כשנגיחה של יוהאנס אגשטיין נגח טוב, אבל קונסטנטין ראוש הצליח להציל נקודה יקרה עם בעיטה מהקו.

פרייבורג - הרטה ברלין 1:1

אחרי שספגה חמישייה מבאיירן מינכן במחזור הקודם, המארחת הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-52, משערו הראשון העונה של יאניק הרבר, שדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-75 נשרק פנדל גם לזכות הקבוצה מבירת גרמניה, אך סלומון קאלו בעט מעל השער. למזלו, ארבע דקות לאחר מכן קיבל הזדמנות נוספת, והפעם ניצל את הפנדל היחיד במשחק, הכניע את אלכסנדר שולואו ודאג לחלוקת נקודות. פרייבורג לא הצליחה להשיג את ניצחונה השני העונה אך עלתה על חשבון המבורג מעל הקו האדום (בזכות הפרש שערים), בעוד הרטה שרשמה משחק שישי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון, נמצאת שלוש נקודות מעליהן.

שחקן הרטה ברלין סלומון קאלו כובש. GettyImages
בפעם השנייה זה נכנס. סלומון קאלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully