וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מצבנו דומה לבאר שבע, העומס באירופה משפיע"

22.10.2017 / 16:30

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המפגש המסקרן עם האלופה (ב', 21:00, ספורט 5): "נצטרך לשים לב שלא ליפול במלכודת של המשחק הקודם". טל בן חיים: "משוכנע שנראה מכבי ת"א אחרת מחר"

קובי אליהו

שלושה ימים אחרי התבוסה 4:0 לאסטנה בליגה האירופית, תעלה מחר (שני) מכבי תל אביב למשחק הכי גדול שלה העונה עד כה, כשתתארח אצל הפועל באר שבע (ב', 21:00, ספורט 5). היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות ג'ורדי קרויף וטל בן חיים. הקבוצה של קרויף ספגה לא מעט ביקורות בימים האחרונים, ולקראת הקרב הגדול בטרנר מול הקבוצה שלקחה ממנה את שתי האליפויות האחרונות, דיבר המאמן על מצבם של הצהובים והציפיות שלו מהמפגש עם ברק בכר.

עוד בנושא:
באר שבע דרוכה: אוגו לא התאמן, ויטור עשוי להיכלל בסגל
קרויף ביקר את השחקנים: "צריך לעשות שינוי ולבוא אחרת לבאר שבע"
באסטנה תקפו את מכבי תל אביב: "הם לא העריכו אותנו מספיק"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יתאוששו מהתבוסה? ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

ג'ורדי קרויף אמר בפתח דבריו: "אף אחד במכבי לא שמח מהמשחק האחרון, אבל עדיין יש לנו משחק חשוב מחר אז זה יותר הגיוני להתרכז במשחק הזה ולשכוח כמה שיותר מהמשחק מול אסטנה ולתקן את הטעויות. אנחנו לא רוצים לתת יותר מדי מידע על הפצועים שלנו כדי לא לעזור ליריבות שלנו. אנחנו מקווים שנוכל לשקם כמה שיותר את השחקנים הפצועים שלנו כי יש לנו עומס משחקים וסגל די קצר".

על באר שבע: "שתי הקבוצות במצב די דומה. איבדו את אותה כמות נקודות ויש להן בעיות עם הרעננות של השחקנים והרבה פציעות. העומס באירופה משפיע".

"אנחנו יודעים שכשהכול יתחבר ביחד יהיה לנו סגל טוב עם הרבה אופציות בכל עמדה. כעת יש לנו 15-16 שחקנים ואנחנו צריכים לשחק הרבה משחקים וזה קשה. עכשיו זה הזמן להקריב למען מטרה משותפת. הפוטנציאל של הסגל הזה יתממש כשיגיע הזמן".

ג'ורדי התייחס למאצ'אפ מול באר שבע: "זה תמיד משחק חשוב, יש הרבה על מה לשחק אבל בסופו של דבר אם אתה מנצח 0:5 אתה מקבל רק שלוש נקודות. לנו חשוב להראות את האופי שלנו, אבל שני המאמנים יודעים שלשתי הקבוצות יש סגל טוב".

טל בן חיים אמר: "התוצאה מול אסטנה לא מקובלת על אף אחד. נגד אשקלון החמצנו פנדל בדקה ה-90 ובהחלט יצאנו מאוכזבים מאוד. נגד אסטנה זה סיפור אחר. על דשא סינטטי אפשר לתרץ ולהגיד שאנחנו לא רגילים, אבל פשוט היינו לא טובים והפסדנו בצדק. אני משוכנע שנראה מכבי תל אביב אחרת כבר מחר ושכל שחקן שיעלה על המגרש ייתן את המאה אחוז שלו ואנחנו מאוד מקווים לשמח את האוהדים ויודעים שיש טירוף סביב המשחק הזה ושאוהדים לא ישנים בלילה. נעשה את הכול כדי שהם יחזרו שמחים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully