וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גראן קנאריה וגל מקל הביסו, לנדסברג חגג על ברצלונה

הקבוצה מהאיים הקנאריים חגגה עם 69:94 מוחץ על חובנטוד בדאלונה, 7 נקודות ו-3 אסיסטים לישראלי. 27 ללנדסברג ב-70:80 של אסטודיאנטס, ניצחון קשה לבאיירן מינכן, אולימפיאקוס הביסה

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
פתיחת עונה מוצלחת של גראן קנאריה. מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

גראן קנאריה, קבוצתו של הגארד הישראלי גל מקל, עלתה היום (ראשון) למאזן 1:4 בליגה הספרדית לאחר שהביסה 69:94 את חובנטוד בדאלונה החלשה, שנותרה ללא ניצחון העונה. מקל סיים עם שבע נקודות ושלושה אסיסטים. אקס מכבי תל אביב נוסף, די ג'יי סילי, קלע שבע נקודות.

* באיירן מינכן יריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ ביום רביעי ניצחה בקושי את ברמרהאבן החלשה 83:85 בחוץ מסל ניצחון של דווין בוקר. רג'י רדינג הוביל את הבווארים עם 16 נקודות בצבע, בריידון הובס הוסיף 15 לבאיירן שהשיגה ניצחון חמישי בשישה מחזורי בונדסליגה.

* אחרי ההפסד ביורוליג, ברצלונה נחלה הפסד שני ברציפות, 80:70 מפתיע בחוץ נגד אסטודיאנטס. סילבן לנדסברג כיכב במדי המנצחים עם 27 נקודות ב-24 דקות וחצי, כשהוא קולע 10 מ-14 לשתיים ומוסיף שלושה ריבאונדים. ניק קיינר מדלי שותף ל-12 דקות ולא קלע אצל המנחים. תומא הרטל הוביל את בארסה עם 17.

* אולימפיאקוס, שתתארח אצל מכבי תל אביב ביום שלישי ביורוליג, לא התקשתה בחזרה הגנרלית שלה והביסה 51:86 את טריקאלה ללא ואסיליס ספאנוליס כוכבה שפצוע מתחילת העונה ולא יגיע גם למשחק בישראל. להפסקה הקבוצות עוד ירדו בשוויון, אך סגנית אלופת אירופה התפוצצה עם 20:55 במחצית השניה ועלתה למאזן 1:2 בליגה היוונית. דימיטריס אנגרבאניס הוביל עם 20 נקודות, תשעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. יאניס סטרלניקס ויאניס פאפאפטרו קלעו 13 נקודות כל אחד.

* יובל נעימי קלע 10 נקודות ומסר 6 אסיסטים בהפסד של פורלי 74:68 בחוץ ללונגי טרביזו בליגה האיטלקית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully