וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין: "אירה ריסנזון משקרת ומשתמשת בשמי לצורך מניפולציות"

22.10.2017 / 13:34

עימות חריף ופומבי פרץ בין שתי מתעמלות העבר של ישראל על רקע ניסיון ההדחה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק מאיגוד ההתעמלות. ריבקין: "אני לא משחקת במאבקים. לא יכניסו אותי למקומות כאלו"

נטע ריבקין מסיבת עיתונאים לפתיחת המכביה. קובי אליהו
הגיבה בחריפות. ריבקין/קובי אליהו

קרב רב מאחורי הקלעים סביב פרשת הדחתה הצפויה של אירה ויגדורצ'יק מאיגוד ההתעמלות. בימים האחרונים החל קמפיין להשארת ויגדורצ'יק כמאמנת הלאומית והבוקר פרסמה מתעמלת העבר אירה ריסנזון שהיתה חניכה של ויגדורצ'יק בעבר פוסט תמיכה נוקב במאמנת במהלכו הזכירה שויגדורצ'יק עזרה לכאורה למתעמלת הבכירה ביותר שהיתה בישראל נטע ריבקין כשזו היתה מתעמלת צעירה.

ריבקין רתחה נוכח אזכור שמה כחלק מהמאבקים להשארת ויגדורצ'יק וכעבור זמן קצר הגיבה בפוסט זועם משלה: "הבוקר הועלה פוסט לפייסבוק על ידי מתעמלת העבר אירה ריסנזון, בו עשתה שימוש בשמי תוך כתיבת דברים חסרי שחר, אותם הייתי מגדירה כשקרים. אני מבקשת בפירוש לא !!!! להשתמש בשמי למניפולציות תקשורתיות, ובוודאי שלא בדברים שאין לי שום קשר ולו המקרי ביותר אליהם .

המתעמלת אירה ריסנזון. רויטרס
פוסט שלה הצית אש. ריסנזון/רויטרס

ריבקין המשיכה וכתבה: "מאז תחילת דרכי כמתעמלת אומנותית בגיל 5 ועד לסיום הקריירה אחרי 20 שנה, ליווה אותי אותו צוות מקצועי בראשותה של אלה סאמופאלוב. שמרנו תמיד על יחסי משפחה, כבוד הדדי והערכה. באיזו חוצפה ותעוזה אירה מחברת אותי למאמנת אחרת? זו חציית גבולות. מי כמוני חוותה את יחסייך עם המאמנות שלך בזמן היותך מתעמלת, ובזמן ההכנות למשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008. ועל זה נאמר: ישנם דברים שהשתיקה יפה להם.

מתעמלת העבר סיכמה את הפוסט במילים: "חברים, אני לא במשחקי המאבקים. להשתמש בשמי, זו פגיעה בשמי הטוב. לא אתן לאיש להכניס אותי למקומות האלה".

עוד באותו נושא

איגוד ההתעמלות צפוי להכריע מחר על הדחה סופית של ויגדורצ'יק

לכתבה המלאה

הפוסט של ריסנזון

התגובה של ריבקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully