וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באנגליה מדווחים: ליברפול תציע 4.5 מיליון ליש"ט על מנור סולומון

הפרסומים על ההתעניינות של ליברפול ויובנטוס ביהלום של מכבי פתח תקוה מקבלים חיזוק מאנגליה: על פי "סאן", המייטי רדס עושים כל שביכולתם כדי להקדים את הגברת הזקנה ומוכנים להציע סכום גבוה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנור סולומון ממשיך לעורר עניין רב אצל קבוצות אירופיות בכירות. שבועיים אחרי שפורסם באיטליה על מאבק שמתחולל כביכול בין ליברפול ליובנטוס על החתמתו של הקשר בן ה-18 של מכבי פתח תקוה, הדיווח מקבל חיזוק גם ממקורות אנגליים.

על פי דיווח ב"סאן" הבריטי, ליברפול מכינה הצעה בגובה 4.5 מיליון ליש"ט על סולומון, בתקווה להקדים את הגברת הזקנה שמנסה לשים את ידיה עליו במקביל. סולומון מוצג בדיווח של הצהובון הפופולרי כ"ילד הפלא של הכדורגל הישראלי", ומפורטים הישגיו וציוני הדרך בקריירה הקצרה שלו.

בעבר פורסם כי מנצ'סטר סיטי ור.ב. לייפציג עוקבות בעניין אחרי היהלום של המלאבסים. בכל מקרה, המטרה של סולומון היא לצאת לאחת מארבע הליגות הבכירות – אנגליה, ספרד, גרמניה או איטליה. במכבי פתח תקוה מקווים שיצליחו לגרום לו להישאר לפחות עד אחרי שיסיים את השירות הצבאי, אולם הוא כבר פועל כדי לקצר אותו, בהתאם לקריטריונים הקבועים בצה"ל בנוגע לספורטאי המוגדר כ"עילוי".

אחרי שבעונה שעברה הפגין רק קמצוץ מכישרונו במספר משחק מועט, העונה הפך סולומון לשחקן הרכב כמעט קבוע אצל קובי רפואה. הוא הספיק לפתוח בהרכב בשישה משחקי ליגה העונה, לכבוש שני שערים ולבשל פעמיים.

מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה מול קאיו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"ילד הפלא של ישראל" מחוזר. סולומון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully