וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו לא במצב אידיאלי, אבל כבר רגילים לזה"

מאמן הפועל באר שבע ינסה להסתדר מול מכבי תל אביב למרות הפציעות הרבות בסגל: "אם הייתי יודע בדיוק מה הבעיה, היינו היום במקום הראשון ועם מאזן מושלם". מליקסון: "הפנמנו את הביקורת"

ברני ארדוב

אלופת השנתיים האחרונות בליגת העל, הפועל באר שבע, תארח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את סגניתה מכבי תל אביב למשחק גדול בטרנר. לקראת ההתמודדות, בה שתי הקבוצות ינסו להתאושש מההפסדים כואבים שספגו ביום חמישי בליגה האירופית, קיים היום מאמן האדומים ברק בכר מסיבת עיתונאים.

בכר אמר בפתח דבריו: "נקבל תשובות מחר על המגרש, לא משנה מה הקבוצות עשו עד עכשיו. אנחנו מגיעים למשחק עם אווירה טובה, בין שתי קבוצות טובות. מי שיוכיח על המגרש שמגיע לו, ינצח. נהיה יותר חכמים לגבי הפצועים אחרי האימון המסכם ואז נדע מי כשיר ויכול להיות בסגל. ברור שאנחנו לא במצב אידיאלי, אבל אנחנו כבר רגילים לזה. לא נשתמש בשום תירוצים, כי כל מי שבסגל כבר הוכיח שמגיע לו להיות כאן ולשחק. אם נביא את הרוח הקבוצתית שהבאנו במשחק האחרון, לא משנה מי ישחק מחר".

המאמן הוסיף: "זה משחק חשוב, אבל רק מחזור שמיני. רואים שהליגה הרבה יותר תחרותית וצמודה העונה ויש קבוצות מצוינות כמו הפועל חיפה, נתניה ובית"ר. אנחנו צריכים לחזור לעצמנו ואם נמשיך את היכולת, האגרסיביות והמחויבות שהיו במשחק האחרון, דברים יהיו תלויים בנו. ההפסד מול ג'ורדי בעונה שעברה היה אולי המשחק הכי טוב שהיה לנו מול מכבי, אבל זה לא העניין. זה לא אני מול ג'ורדי, אלא באר שבע נגד מכבי".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
מבחן מעניין בליגה. בכר/קובי אליהו

על ההבדלים מהעונה שעברה אמר המאמן: "כל שנה היא משהו אחר. אי אפשר לעשות כל הזמן השוואות. השנה אנחנו יותר מתקשים ואנחנו מודעים לזה, אבל עושים הכל כדי לחזור להיות קבוצה טובה וחזקה יותר. ראיתי במשחק האחרון דברים טובים. אם הייתי יודע בדיוק מה הבעיה, היינו היום במקום הראשון ועם מאזן מושלם. נמצא את הדרך".

מאור מליקסון אמר: "לא הסתכלתי על הטבלה. אני לא יודע באיזה מקום אנחנו. צריך לחזור לצבור נקודות ויהיה בסדר. לא היינו טובים מול רעננה והספיקו לנו כמה דקות טובות כדי לנצח וזה משהו חיובי. קיבלנו את הביקורת של ברק, הפנמנו אותה ובחמישי ראו קבוצה חזקה מאוד, שמזכירה את השנים האחרונות. אי אפשר להכחיש שזה משחק חשוב לנו ולאוהדים. לא קריטי, אבל נרצה לנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully