וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהמקום הראשון גם בארצות הברית

הנהג של מרצדס, שנמצא בדרכו הבטוחה לזכייה באליפות ויוכל להבטיח אותה כבר במרוץ הקרוב באוסטין, טקסס, הקדים במקצה הדירוג את סגנו סבסטיאן פטל. ואלטרי בוטאס יזנק שלישי

לואיס המילטון, פורמולה 1. רויטרס
יזכה באליפות הלילה? המילטון/רויטרס

עונת הפורמולה 1 מתקרבת לסיומה והלילה (ראשון) ייערך באוסטין, טקסס, המרוץ ה-17 מתוך 20. בליל אמש התקיים מקצה הדירוג וכמו שקרה בשני המרוצים הקודמים, לואיס המילטון, שנמצא בדרך הבטוחה לזכייה באליפות רביעית, יתייצב במקום הראשון בגריד.

המילטון קבע במקצה הדירוג זמן של 1:33.108 והקדים במעט את יריבו מפרארי, סבסטיאן פטל, שיזנק שני אחרי שקבע 1:33.347. ואלטרי בוטאס הפיני, חברו של המילטון במרצדס, שלישי על הגריד אחרי 1:33.568 ואת החמישייה סוגרים דניאל ריקיארדו האוסטרלי מרד בול והנהג השני של פרארי, קימי ראיקונן.

המילטון, עבורו מדובר בפול פוזישן מספר 72 בקריירה (שיא כל הזמנים), יזנק מהמקום הראשון בפעם ה-11 העונה, כאשר בשבעה מעשרת המקרים הקודמים הוא גם זכה במרוץ. לאוסטין הוא מגיע אחרי ארבע זכיות בחמשת המרוצים האחרונים (ועוד מקום שני) וכשהוא מוביל כבר ב-59 נקודות על פטל, שפרש בשניים משלושת המרוצים האחרונים ונמצא בכלל במאבק על המקום השני, כאשר בוטאס רק 13 נקודות ממנו. ניצחון של המילטון הערב בטקסס, בשילוב מרוץ לא מוצלח של פטל ובוטאס, יוכל לסדר לו אליפות כבר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully