וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שמונה מחזורים: אריק בנאדו פוטר מהפועל רמת גן

המאמן, שהוביל את האורדונים לניצחון אחד בלבד בשמונה מחזורים, סיים את תפקידו לאחר פגישה עם הנהלת הקבוצה. הפיטורים הללו מגיעים כמעט שנה בדיוק לאחר שפוטר מבני יהודה

מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו. קובי אליהו
סיים את תפקידו. בנאדו/קובי אליהו

אריק בנאדו פוטר הערב (שבת) מהפועל רמת גן. המאמן בן ה-43, שמונה בקיץ למאמן האורדונים, סיים את תפקידו אחרי שמונה מחזורי ליגה בלבד וכשהקבוצה שלו עם ניצחון אחד בלבד במקום ה-13 בטבלה עם שבע נקודות, אחת יותר מבני לוד שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים, ושתיים יותר מעירוני נשר שנמצאת במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה א'. פרט מעניין הוא שבנאדו פוטר אחרי שמונה מחזורים וב-21 באוקטובר, מדוע זה פרט מעניין אתם שואלים? כי בעונה שעברה בנאדו פוטר מבני יהודה אחרי שבעה מחזורים בלבד וזה קרה ב-24 באוקטובר, כמעט לפני שנה בדיוק.

הפועל רמת גן מסרה: "אריק בנאדו מסיים את תפקידו. הנהלת המועדון נפגשה הערב עם אריק בנאדו והודיעה לו על הפסקת עבודתו במועדון. ההחלטה התקבלה לאחר קבלת אישורו של הבעלים יהודה דולינר ולאחר פתיחת עונה לא טובה ובניגוד לציפיות. בימים הקרובים יבחרו במועדון מאמן חדש שיוכל להעלות את הקבוצה על דרך המלך. אסיפת האוהדים המיוחדת והחשובה תתקיים מחר בשעה 20:00 במגרש השקמה. הנהלת המועדון קוראת לכל האוהדים להגיע ולהשתתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully