וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "יש לנו שמחת חיים, אנחנו משחקים כדי ליהנות"

21.10.2017 / 20:24

שחקנה של מכבי נתניה, שכבש את שערו העשירי העונה בליגה בניצחון 1:3 על קרית שמונה היה מאושר בסיום: "ממשיכים בדרך שלנו". המאמן המפסיד, חיים סילבס: "אני לא חושש למעמדי"

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. שלומי גבאי
"היה חשוב להחזיר את הנקודות אחרי ההפסד לבית"ר". סלובודן דראפיץ'/שלומי גבאי

מכבי נתניה גברה היום (שבת) 1:3 על עירוני קרית שמונה הודות לצמד של אלחסן קייטה ושער נוסף של דיא סבע, שהעלה את מאזנו לעשרה שערי ליגה העונה.

המאמן המנצח, סלובודן דראפיץ' אמר בסיום: "הייתי מרוצה יותר מהמחצית השנייה. יכולנו לשחק טוב יותר, הגענו למצבים שלנו, אבל הנעת הכדור לא הייתה מספיק טובה. כל הכבוד לחבר'ה, הם באמת נתנו הכול. היה חשוב מאוד להחזיר נקודות אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים ולהישאר בצמרת. אני שמח שהיה גם משחק לא רע. יש לנו את סכנין והפועל חיפה במחזורים הבאים, אנחנו מסתכלים לשם ולא על מיקום כזה או אחר. אין ספק שערן לוי היה חסר לנו היום ואנחנו מחכים לו".

דיא סבע הוסיף: "אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. ניצלנו מצבים ואנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת. יש לנו שמחת חיים, אנחנו באים ונהנים. כל משחק אנחנו באים לשחק בשיטה שלנו ואני שמח שזה מביא תוצאות. אנחנו רוצים שערן לוי יחזור כמה שיותר מהר, הוא שחקן חשוב על המגרש ומחוצה לו ואנחנו מחכים לו".

מאמן עירוני קרית שמונה, חיים סילבס: "אנחנו מתעסקים באיך לנצח. היה משחק מאוד קשה נגד קבוצה שכפתה עלינו קצב מהיר. הפתיחה הייתה רעה מאוד וגרמה לנו לרדוף אחריהם כל המשחק. ההבדל בתוצאה בא לידי ביטוי בחדות החלק הקדמי. הייתה חסרה לנו פעולה חכמה בהתקפה וקשה לכבוש ככה. ידענו בדיוק מה סגנון המשחק של נתניה. אנחנו נמשיך בדרך שלנו ונעבוד קשה. אני לא חושש למעמדי. בנינו קבוצה חדשה לגמרי ולא תמיד הכל מתחבר מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully