וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גרגס זכתה בגביע הקרמלין במוסקבה

הגרמנייה ניצחה 1:6, 2:6 את דריה קסאטקינה, תיכנס ל-20 הראשונות בעולם ותהפוך לראשונה בקריירה למדורגת הבכירה מהמדינה שלה, מעמד בו החזיקה אנג'ליק קרבר מאז מאי 2012

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. AP
גרגס עם הגביע/AP

יוליה גרגס זכתה היום (שבת) בגביע הקרמלין במוסקבה. הגרמנייה, המדורגת 27 בעולם, ניצחה 1:6, 2:6 את דריה קסאטקינה המקומית (28 בעולם) בגמר וזכתה בתואר השלישי בקריירה שלה והראשון מאז שטוטגרט 2011. התואר הזה עבור גרגס מגיע אחרי שהפסידה בשלושה משחקי גמר השנה והיא תיכנס לטופ 20 העולמי ותשתתף בטורניר ז'והאיי, שמיועד לטניסאיות שלא הצליחו להיכנס לטורניר גמר הסבב. אגב, גרגס הגישה ארבעה אייסים ועברה את 400 האייסים ב-2017. היא הטניסאית השלישית מאז 2008 שמצליחה להגיש לפחות 400 אייסים בשנה אחת.

בנוסף לכל, גרגס תהפוך לגרמנית הבכירה בדירוג העולמי לראשונה בקריירה שלה ותדיח משם את אנג'ליק קרבר, שהחזיקה במעמד הגרמנייה הבכירה מאז 14 במאי 2012, 284 שבועות ברציפות. גרגס עצמה אמרה אחרי המשחק לקהל המקומי, שככל הנראה התאכזב מהעובדה שהטניסאית המקומית לא זכתה בתואר: "זה לא זה ששיחקתי פה טוב, אלא כל האווירה. זה הכול פה. הקהל כאן ידידותי ומכבד מאוד ואני מעריכה את זה. לכן, אני תמיד נהנית להגיע לשחק כאן".

היום של הטניסאיות הגרמניות הלך והשתפר כשקרינה ויטהופט זכתה בתואר הראשון בקריירה שלה. הגרמנייה בת ה-22, המדורגת 73 בעולם, זכתה בטורניר לוקסמבורג אחרי 3:6, 5:7 מול מוניקה פויג מפורטו ריקו, המדורגת 69 בעולם. ויטהופט הגישה 8 אייסים ונזקקה לשעה ועוד 32 דקות על מנת להשלים זכייה בתואר.

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. AP
גרגס הנרגשת בסיום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully