וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בארה"ב והתקרב לזכייה באליפות העולם

הנהג הבריטי שייט לניצחון בטקסס והגדיל את הפער מסבסטיאן פטל שסיים שני ל-66 נקודות, כשבקופה נותרו עוד 75 בלבד. מרצדס שלו זכתה באליפות היצרנים. פרסטאפן זינק 16 וסיים שלישי

נהג פורמולה 1 בריטי לואיס המילטון. GettyImages
זה קרוב. לואיס המילטון/GettyImages

לואיס המילטון עשה הערב (ראשון) צעד נוסף לקראת זכייה באליפות העולם בפורמולה 1, אחרי שניצח גם בגרנד פרי של ארה"ב. הנהג הבריטי של מרצדס, שמחפש זכייה רביעית בקריירה בתואר העולמי, זינק מהפול פוזישן באוסטין, טקסס, והשיג ניצחון תשיעי העונה וחמישי בששת המרוצים האחרונים. הניצחון הזה גם הבטיח למרצדס את הזכייה באליפות היצרנים זו השנה הרביעית ברציפות.

כשלסיום העונה נותרו רק שלושה מרוצים ו-75 נקודות בקופה, המילטון מקדים ב-66 נקודות את סבסטיאן פטל שסיים שני, כך שאפילו מקום חמישי במרוץ הבא במקסיקו יספיק לו כדי לחגוג זכייה רביעית. הבריטי לא התקשה לשמור על ההובלה במסלול בטקסס, בעוד פטל הסתבך לאחר עצירת תדלוק ונזקק לסיוע של קימי רייקונן, חברו לקבוצת פרארי, שאפשר לו לעקוף בחזרה למקום השני.

מקס פרסטאפן ההולנדי, שזינק מהמקום ה-16 עם מכונית הרד בול שלו, סיפק מרוץ פנטסטי ותפס מקום על הפודיום כשסיים שלישי. רייקונן סיים רביעי ובן ארצו הפיני ואלטרי בוטאס חמישי.

הדירוג הכללי (אחרי 17 מרוצים):

1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 331 נקודות
2. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 265
3. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 244
4. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 192
5. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) 160

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully