וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה, דמבלה וז'סוס המועמדים הסופיים לתואר השחקן הצעיר של 2017

צמד כוכבי העתיד של נבחרת צרפת יתמודדו עם חלוצה של מנצ'סטר סיטי על התואר הנכסף שיוכרז ב-23 באוקטובר. אמבפה, שהוליך את מונאקו לזכייה באליפות, המועמד המוביל לרשת את רנאטו סאנצ'ס

מסי, ניימאר ורונאלדו הם המועמדים הבולטים לזכות בתואר "כדור הזהב" של 2017, אבל מי היו השחקנים הצעירים הכי טובים בשנה החולפת? היום (שבת) נקבע כי שלושת המועמדים הסופיים לתואר הנחשק הם קיליאן אמבפה כוכב פריס סן ז'רמן ומונאקו לשעבר, עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה וכוכב דורטמונד לשעבר וגבריאל ז'סוס, הסקורר הברזילאי של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי.

עוסמאן דמבלה שחקן נבחרת צרפת (שמאל) עם קיליאן אמבפה. רויטרס
נבחרת צרפת ברגליים טובות. דמבלה ואמבפה/רויטרס

ה"טוטו" ספורט האיטלקי פרסם בהתחלה את רשימת 24 המועמדים לתואר, אך מועמדותם של שחקנים כמו מרקוס רשפורד ממנצ'סטר יונייטד וכריסטיאן פולישיץ' מדורטמונד ירדה מן הפרק ואחד מהשלושה יזכה בתואר הנכסף. יש לציין כי לאמבפה יש את הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בתואר אחרי שהוליך בעונה שעברה את מונאקו לזכייה מרשימה מאוד באליפות צרפת ולחצי גמר ליגת האלופות. עוסמאן דמבלה חברו של אמבפה לנבחרת צרפת הגיע לפודיום בזכות יכולתו המסחררת בדורטמונד, אך נפצע אחרי משחק אחד בברצלונה ולא צפוי לחזור לפני 2018 ולכן סיכוי קלוש שייבחר.

המועמד השלישי גבריאל ז'סוס הרוויח את מועמדותו בזכות יכולת נהדרת במנצ'סטר סיטי. החלוץ שהצליח לנשל את סרחיו אגוארו מההרכב של גווארדיולה, הרשים בעונה שעברה ופתח מצוין גם את העונה הנוכחית עם שישה שערי ליגה בשבע הופעות. הזוכה, שיירש את רנאטו סאנצ'ס שחקן באיירן מינכן שמושאל לסוונסי, יוכרז בעוד יומיים ב-23 לאוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully