וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד הציעה לטוטנהאם את גארת' בייל תמורת הארי קיין

בדרך לטרייד ענק? ב"אונדה סרו" טוענים שנציגי הקבוצות נפגשו לפני המשחק ביניהן במדריד והבלאנקוס ניסו לדחוף לטרייד שיכלול גם את בורחה מיוראל. טוטנהאם דורשת 222 מיליון יורו עבור כוכבה

רויטרס

האם אנחנו בדרך לטרייד שיסעיר את הכדורגל העולמי? זה כבר לא סוד שריאל מדריד חושקת בהארי קיין הסקורר של טוטנהאם ונבחרת אנגליה, שחקן שקבוצתו דורשת עבורו סכום שיא של 222 מיליון יורו. אולם, ב"אונדה סרו" מדווחים שכדי להוריד את מחירו של קיין, נציגי ריאל מדריד הציעו לנציגי הספרס עסקת חליפין שכוללת את גארת' בייל וגם בורחה מאיוראל, שאת מחירו ריאל מעריכה בכ-30 מיליון יורו.

עוד בנושא:

לא מחויב באימונים, כן מחויב לטלפון: איקר קסיאס יישאר על ספסל פורטו
ז'וזה מוריניו: "מאמין שזלאטן איברהימוביץ' יחזור עוד ב-2017"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
ישתפו פעולה בקרוב? קיין ורונאלדו/רויטרס

על פי הדיווח נציגי שתי הקבוצות נפגשו במסעדה במדריד לפני המשחק בין שתי הקבוצות בליגת האלופות. ב-"אס" טוענים שמאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם מעריך מאוד את מיוראל ורצה אותו עוד לפני שזה חתם בוולפסבורג וחיזר אחרי גם בקיץ הזה. על פי ה"אונדה סרו", ריאל מדריד איבדה אמון בגארת' בייל שבזמנו שבר את שיא ההעברות ועבר מטוטנהאם תמורת כ-100 מיליון יורו לערך, אך מאז בעיקר נאבק בפציעות והפך לשנוא נפשם של האוהדים.

קיין רק בן 24 אבל הספיק לכבוש כבר 112 שערי פרמיירליג ודניאל לוי הבעלים לא מוכן למכור אותו בסכום נמוך יותר מזה שפריס סן ז'רמן שילמה לברצלונה הקיץ. בריאל כבר שילמו הון עתק לטוטנהאם על שחקנים כמו גארת' בייל ולוקה מודריץ', אך מעוניינים להפחית משמעותית את המחיר ולכן מנסים לדחוף לטרייד, בעוד שדניאל לוי הבעלים של התרנגולים רוצה כסף, וכמה שיותר. בספרד טוענים גם שקיין מוערך גם על ידי כוכב הבלאנקוס כריסטיאנו רונאלדו שישמח לשתף עמו פעולה. האומנם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully