וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בריאל מדריד: אוניין קוזמיץ' הפצוע סיים את העונה

הסנטר הסרבי שהצטרף לבלאנקוס בקיץ החולף ונפצע בניצחון על צסק"א מוסקבה סובל מקרע באחת מרצועות הברך ומצטרף אל סרחיו יול. אנתוני ראנדולף ייעדר שלושה שבועות, וולטר טבארס מועמד

שחקן ריאל מדריד אוניין קוזמיץ'. GettyImages
כואב. קוזמיץ'/GettyImages

במהלך הניצחון המרשים על צסק"א מוסקבה אמש (חמישי) נפצע סנטר ריאל מדריד אוניין קוזמיץ', ודידה אל מחוץ הפרקט. היום התממשו החששות הכבדים ביותר של הבלאנקוס, שנאלצו להודיע כי קוזמיץ' קרע את אחת הרצועות בברכו ויחמיץ את שארית עונת היורוליג. במקרה הטוב ביותר, יוכל לשוב למגרשים לקראת סיום הפלייאוף של הליגה הספרדית. הסנטר הסרבי שהצטרף בקיץ אחרי עונה נהדרת בכוכב האדום בלגרד הוא שחקן ריאל מדריד השני שמסיים את העונה בשל פציעה, אחרי סרחיו יול שקרע את הרצועה הצולבת במשחק ההכנה של נבחרת ספרד באוגוסט.

אם לא מספיק, הרי שבמהלך הניצחון אמש נפצע גם אתנוני ראנדולף. כתפו של כוכב נבחרת סלובניה יצאה מהמקום והוא ייעדר שלושה שבועות. בשל הפציעות הללו שוקלת ריאל מדריד לצרף שחקן פנים נוסף, ואחד השמות שהוזכרו הוא זה של וולטר טבארס, שנחתך לפני כשבוע וחצי מקליבלנד ושיחק שלוש עונות בגראן קנאריה, מ-2012 ועד 2014, לפני שניסה להגשים את חלום ה-NBA שלו.

* המשבר בין היורוליג ופיב"א נמשך. נבחרת יוון זימנה למוקדמות אליפות העולם לא פחות מתשעה שחקני יורוליג, עדיין לא ברור האם הם אכן יתייצבו למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully