וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: האם הישראלים והאירנים ייפגשו על המזרן באבו דאבי?

20.10.2017 / 9:58

נבחרת הג'ודו, שתכלול 12 מתחרים, תמריא ביום שני לגרנד סלאם ובעקבות האיסור על סממנים ישראלים כלשהם, ייתכן כי היריבים האיראנים, אם יוגרלו מול הישראלים, לא יחרימו הפעם את הקרבות

שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. AP
יזכה לקרב לא שגרתי? מוקי/AP

נבחרת ישראל בג'ודו תצא ביום שני לאבו דאבי, לקראת תחרות הגרנד סלאם שתיערך בסוף השבוע הבא. לאחר שהוחלט לצאת ולהתחרות, למרות האיסור על סממנים של מדינת ישראל כמו הדגל והאותיות הלועזיות של המדינה על המדים, תוהים בנבחרת ובאיגוד הג'ודו האם ייתכן שג'ודוקא איראני יוגרל להתחרות מול ישראלי ויעלה על המזרן, כיוון ששמה של ישראל לא יהיה בתחרות.

"זה בהחלט יכול להיות", אמר הבוקר (שישי) מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה, "לפני שנתיים הייתה לנו באבו דאבי ג'ודוקא שהתחרתה מול מישהי ממדינה ערבית ויכול להיות שבגלל שהשם ישראל לא יהיה על המדים, הם יתחרו". במשקלים השונים יש לאירנים מתחרים שיכולים לפגוש את הישראלים, בעיקר במשקל עד 81 ק"ג, שם יש לאיראן מדורג גבוה, שעשוי לפגוש את שגיא מוקי. טל פליקר הוא המדורג מספר אחת במשקל שלו (עד 66 ק"ג), אחרי שזכה באחרונה במדליית הארד באליפות העולם.

אתמול ערך סמדג'ה שיחה עם הספורטאים לקראת היציאה לתחרות: "אנחנו לא הולכים לאבו דאבי כדי להילחם על המדינה. אנחנו יוצאים לעוד תחרות ומבחינתי גרנד סלאם אבו דאבי הוא כמו כל תחרות אחרת בסבב. אני לא מצפה שתרגישו שאתם צריכים לקחת על הגב שלכם את כל העניינים הפוליטיים. אתם ספורטאים שיוצאים לתחרות וזהו. לא צריך להיות בלחץ מיוחד ולא צריך לחשוב מעבר לקרב ג'ודו על המזרן".

12 ג'ודוקא, גברים ונשים, ייצאו לתחרות ויטוסו דרך איסטנבול. ככל הנראה תזכה המשלחת הישראלית לאבטחה ישראלית מעבר לאבטחה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully