וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א: "מזכירים לקבוצות שיש להן זכויות כמו שיש להן מחויבויות"

19.10.2017 / 18:55

ראשי האיגודים ששולחים קבוצות ליורוליג, ביניהם יו"ר איגוד הכדורסל, הוציאו הודעה משותפת בעקבות המשבר בין פיב"א ליורוליג: "קוראים להנהלת היורוליג לכבד את ההתחייבות שלה"

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. ראובן קסטרו
"משפחת הכדורסל צריכה להישאר מאוחדת". עמירם הלוי/ראובן קסטרו

פיב"א הוציאה היום (חמישי) הודעה בשם תשעת האיגודים שבמסגרתם משחקות קבוצות המשתתפות ביורוליג, ביניהם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. האיגודים נפגשו בבית הכדורסל בשוויץ כדי לדון במשבר בין פיב"א ליורוליג, בתקווה להגיע לפיתרון הולם ששחקני היורוליג יוכלו להשתתף בנבחרות הלאומיות במוקדמות אליפות העולם.

"משפחת הכדורסל צריכה להישאר מאוחדת ולעבוד ביחד למען מטרה משותפת: קידום הכדורסל", נכתב בהודעת תשעת האיגודים, "קבוצות ונבחרות לאומיות יכולות להתקיים ביחד במהלך השנה כפי שהיה עד 2003. אנחנו מפחדים כי סירוב קבוצות היורוליג לשלוח שחקנים לנבחרות הלאומיות השונות יפגע בסיכויי הנבחרות הללו להעפיל לאליפות העולם ולאולימפיאדה. הנבחרות הלאומיות נשארות חלון הראווה של הכדורסל העולמי".

"אנחנו קוראים להנהלת יורוליג לכבד את ההתחייבות שלה עצמה מנובמבר 2016, לארגן את לוח המשחקים של היורוליג כדי למנוע מכשולים שיפגעו בשחרור השחקנים. אנחנו מזכירים לקבוצות שמתתפות באליפויות מקומיות שיש להן זכויות כמו שיש להן מחויביות, אנחנו נדחה כל לחץ ישיר או עקיף על קבוצות או שחקנים. נמשיך לספק את התנאים הטובים ביותר לשחקני הנבחרות הלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully