וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטראס של לאציו: "מבקשים להימנע מקריאות גזעניות נגד ניס"

ה"קורבה נורד" פרסמו אזהרה לקראת המפגש נגד באלוטלי וקבוצתו: "לא נקבל שום מחווה גזענית". לאציו תארח את שלושת משחקיה הקרובים ללא קהל בשל עונשים על גזענות של אוהדיה

שלט של אוהדי לאציו: "האויבים שלך לכל החיים מצדיעים לך, פרנצ'סקו טוטי". GettyImages
יודעים גם אחרת. אוהדי לאציו עם המחווה לטוטי/GettyImages

הגרעין הקשה של אוהדי לאציו, ה"אולטראס" נחשב לגזעני במיוחד ובעבר היו לא מעט תקריות גזעניות עם הקהל הזה ש"זיכה" את הקבוצה בעונשים כבדים. הערב (20:00) תתארח הקבוצה אצל ניס של באלוטלי במסגרת הליגה האירופית ולקראת המשחק "האולטראס" יצאו בקריאה חריגה שמבקשת מהאוהדים לא להשמיע קריאות גזעניות והנמות של קופים במהלך המשחק.

כזכור, הביאנקוצ'לסטי ישחקו את שני משחקי הבית הקרובים שלהם בליגה ללא קהל, זאת בשל הנהמות הגזעניות של אוהדיה במשחק נגד ססואולו. גם את משחק הבית הבא בליגה האירופית מול זולטה וארחם תארח לאציו ללא קהל בשל אותה סיבה. היום הקבוצה תפגוש קבוצה עם מספר שחקנים שחומי עור כמו מריו באלוטלי, ז'אן מישל סרי ואלאסן פלאה.

"זו אזהרה לכל אוהדי הביאנקוצ'לסטי, אולטראס או לא, כל מי שיהיה במשחק נגד ניס", כך נכתב בהודעה שפרסמו ה"קורבה נורד", שהוסיפו: "במטרה להימנע מעונשים כבדים, ואולי אפילו הדחה מהמפעל, האוהדים שלנו לא יקבלו כל סממן של מחווה גזענית במשחק הזה. אנחנו אלו שהחלו באופנה הזו, אבל כעת לטובת הקבוצה שלנו, אנחנו מבקשים להימנע מכך כדי שלא יזרקו את הקבוצה מהתחרות. זו לא דרישה של אופ"א או של לאציו, אלא של אלו שחיים את לאציו כמו שאנחנו".

  • עוד באותו נושא:
  • לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully