וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של פפ גווארדיולה בסיטי: שירים של אואזיס בחדר ההלבשה

לפני משחקים, המאמן משמיע לשחקנים שירים להעלאת המוטיבציה של הלהקת הבריטית שחבריה אוהדים מושבעים של הקבוצה. אוטמנדי: "יש לו שיטות עבודה משונות, אבל זה עובד, אז אין מה להתווכח"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פפ, לידיעתך: אחד השירים של אואזיס נקרא Fade Away/רויטרס

מסתבר שמאחורי ההצלחה של מנצ'סטר סיטי בפתיחת העונה לא עומדת טקטיקה ייחודית או שיטה חדשה, אלא בסך הכל שינוי פלייליסט בחדר ההלבשה. ב"דיילי מייל" מדווחים הבוקר (חמישי) כי רצף הניצחונות של התכולים, שמסייע להם להוביל את הפרמיירליג ואת בית ו' בליגת האלופות, החל רק לאחר שפפ גווארדיולה קיבל החלטה אסטרטגית כבדת משקל: להשמיע שירים של להקת אואזיס הבריטית לפני משחקים. מאז סיטי פורחת.

לפני הניצחון 0:1 על צ'לסי בסטמפורד ברידג', למשל, הוא השמיע לשחקנים את הלהיט Don't Look Back In Anger, ובמשחקים אחרים השמיע את Wonderwall. לטענתו, השירים של הלהקה הבריטית טובים להעלאת המוטיבציה והריכוז, במיוחד כשזה נוגע למנצ'סטר סיטי, הקבוצה האהודה מילדות על חברי הלהקה נואל וליאם גלאגר.

עוד בנושא:

שלשום: מנצ'סטר סיטי נותרה מושלמת בצ'מפיונס עם 1:2 על נאפולי
סיטי בקצב כיבוש שערים היסטורי, פפ: "אנחנו משחקים כדי להבקיע"

שחקני מנצ'סטר סיטי עם דויד סילבה (משמאל). רויטרס
נכנסו לקצב. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

זו לא העדות היחידה על שיטות העבודה הייחודיות של גווארדיולה העונה. אמש סיפר הבלם ניקולס אוטמנדי כי אחת לכל כמה שבועות, פפ עורך לשחקנים הזרים הרבים של סיטי מבחנים באנגלית, בכתב ובעל-פה. "הוא תמיד מוודא שהכל כשורה, לא רק בענייני כדורגל, אלא גם בכל מה שקשור למשפחה ולמצב האישי. יש לו שיטות עבודה משונות, אבל זה עובד, אז אי אפשר להתלונן", סיפר. "הוא מאוד קפדן כשזה נוגע לדיאטה שלנו, ודוחק בנו ללמוד אנגלית ספרותית. לפעמים יש לנו מפגשי קריאה, ולפעמים מפגשים שעובדים בהם על דיבור שוטף באנגלית. אני, למשל, הולך להיבחן על האנגלית שלי שוב בחודש דצמבר. אני מודה שאני לחוץ".

גם אם השיטות הללו מפוקפקות, הן עובדות. סיטי מציגה יכולת כל כך טובה, עד שאמש העיד האקס סמיר נאסרי ש"לדעתי, הם פייבוריטים לזכות בליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האזינו ותשפטו בעצמכם: זה שיר לכניסת משחק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully