וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר דחה את בקשת בית"ר טוברוק ויחליט על מחירו של דיא סבע

19.10.2017 / 11:58

הבורר, עו"ד תגר עמיאל, הודיע במכתב לעורכי הדין של הקבוצות שהליך הבוררות יימשך כסידרו, מאחר שנתניה לא מוכנה להצעת טוברוק. שני הצדדים קיבלו תאריכים להגשת סיכומים לקראת ההכרעה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבורר בתיק דיא סבע, עורך הדין תגר עמיאל, הודיע הבוקר (חמישי) במכתב לעורכי הדין של מכבי נתניה בית"ר טוברוק, כי הוא דוחה את בקשת טוברוק ובעצם כי הליך הבוררות ימשיך כרגיל, ולא יופסק. נתניה לא מוכנה להצעת טוברוק (רכישת כרטיסו של סבע תמורת 1.2 מיליון שקל), ולכן העניק הבורר לשני הצדדים תאריכים חדשים להגשת הסיכומים לקראת ההכרעה. טוברוק צריכה כעת להגיש את סיכומיה עד 2 לנובמבר, לאחר מכן נתניה תקבל שלושה שבועות להשיב ולבסוף יוקצב לטוברוק שבוע נוסף - לאחר מכן תתקבל ההחלטה בבוררות.

מכבי נתניה הגיבה להחלטה: "בהמשך להליך הבוררות המתקיים בימים אלו בעניינו של השחקן דיא סבע, היום ניתנה החלטה של הבורר הנכבד, עו"ד עמיאל תגר, לפיה בקשתה של בית"ר טוברוק לרכוש את השחקן נדחית ובהתאם נקבעו מועדים חדשים להגשת סיכומים ע"י שני הצדדים.
מכבי נתניה תמשיך להתנהל באופן נקי וישר ותנהל את ההליך בפני הבורר הנכבד בלבד, בהגינות וביושר".

הודעת הבורר הגיעה לאחר שמכבי נתניה הגישה לו הבוקר את תגובתה להודעה החד צדדית של בית"ר טוברוק ביום שני השבוע. טוברוק הודיעה כי הבוררות בין הצדדים הסתיימה מכיוון שאייל סגל, בעלי נתניה, הצהיר באחד הדיונים כי הוא מוכן לקבל 1.2 מיליון שקל עבור הקשר המצוין ולוותר עליו.

עוד בנושא

פרשת דיא סבע: מדוע מכבי נתניה לא מתכוונת לדון בהצעת טוברוק?
מכבי נתניה: "טוברוק מתנהלת באופן דוחה כלפי דיא סבע"
דיא סבע יצטרך לחזור לקרקע אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים

דיא סבע, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחכה להכרעה בתיק. דיא סבע/ברני ארדוב

בפתיחת התגובה כתבה נתניה באמצעות בא כוחה, עורך הדין רועי רוזן: "דרושה עזות מצח יוצאת דופן כדי לפעול באופן בו טוברוק בחרה לפעול בהליך זה, ובפרט בהודעה שלה לבורר... יש להצטער על התנהלות טוברוק, על האופן הפסול והלא ראוי בו היא מנהלת את ההליך, על המניפולטיביות הקיצונית ועל אסטרטגיות הטעיה שאין להן מקום בהליך משפטי... טוברוק מנסה לשים ללעג ולקלס את כל המעורבים בהליך זה לרבות הבורר הנכבד, תוך הגחכת ההליך המשפטי באמצעות ספינים על גבי ספינים וביצוע ניסיונות פסולים להשפיע את הבורר הנכבד והכרעתו".

בנימוקי התגובה שלה, מכבי נתניה תיארה את ההתרחשויות בבוררות וסיפרה שבבית"ר טוברוק החליטו לא להגיש סיכומים לבוררות באופן חד צדדי ומזה למעלה מחודש וחצי (הדדליין עבר ב-7 בספטמבר), וזאת ככל הנראה מתוך המחשבה על כך שטוברוק תודיע שהובררות הסתיימה ושהבורר לא צריך ליסוק את סכום המכירה של סבע. "התנהלות זו של טוברוק ,שמנהלת את ההליך בו היא נקטה באופן מוזר ביותר ובלתי מקובל, מהווה אינדיקציה ברורה להתנהלותה הכללית ומסבירה כיצד העיזה לשלוח הודעה כפי ששלחה לבורר הנכבד, במסגרתה הודיעה באופן חד צדדי כי: 'אנו שמחים כי בכך באה הבוררות בין הצדדים אל סיומה'".

בתוך התגובה פירטה מכבי נתניה כיצד היה זה בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' שהתנער מההצעה שעלתה על השולחן לפני למעלה מחודשיים, לרכוש את סבע תמורת 1.2 מיליון שקל. "הצעת הסרק שהינה לא יותר מאשר הצעה למראית עין כבר הפכה ללא רלבנטית דקות לאחר הדיון. ברור מאליו שכאשר הציעה טוברוק הצעה כזו היא הייתה מטעמים אסטרטגיים ולא היה בה ממש".

לסיכום התגובה, נתניה ביקשה מהבורר הכרעה בתיק בהתאם לשיקול דעתו וכן בהתייחס להתנהלות של טוברוק בדיון. "לטוברוק אין בעיה לזרוק מספרים לחלל האוויר ולייצר מניפולציות מביכות כאוות נפשה, במטרה אחת ויחידה - לקבע סכום עתק לא ריאלי ולא הגיוני (לטעמה של נתניה) כנקודת מוצא להערכת שווי, ובכך לנסות ולהשפיע באופן לא ראוי על הבורר הנכבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully