וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא מתבכיין כמו מאמנים אחרים", קונטה: "שידאג לעצמו"

בסיום משחקי יונייטד וצ'לסי בליגת האלופות, המאמנים ניהלו דו שיח עצבני דרך התקשורת. הפורטוגלי: "אני אף פעם לא מדבר על פצועים", האיטלקי: "הוא דיבר עלי? שיחשוב על הקבוצה שלו"

רויטרס

כבר מספר שנים שהקבוצות האנגליות מחכות לחזור למרכז הבמה בליגת האלופות, ונראה הכסף הגדול שהוציאו בקיץ האחרון עשה את שלו. אחרי שלושה מחזורים, כל חמש נציגות הפרמיירליג בצ'מפיונס מוליכות את הבתים שלהן, כאשר מנצ'סטר יונייטד וסיטי מושלמות, בעוד צ'לסי, ליברפול וטוטנהאם נמצאות בעמדות טובות במאבקי ההעפלה לשמינית הגמר.

אמש (רביעי) רשמה יונייטד ניצחון דחוק, 0:1 בחוץ על בנפיקה, בזמן שהבלוז היו מעורבים במותחן וסיימו ב-3:3 מול רומא. המשחק הנפלא גבה מחיר מאלופת אנגליה, בדמות פציעות שספגו דויד לואיז וטיימואה בקאיוקו, שהצטרפו ברשימת הפצועים של הקבוצה לוויקטור מוזס ואנגולו קאנטה. בסיום המשחק עמדו הפציעות במרכז סכסוך קל שניהלו ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה דרך התקשורת, כאשר האיטלקי השיב לדברי הפורטוגלי באופן כמעט מיידי.

עוד בנושא

ליגת האלופות: צ'לסי ורומא נפרדו ב-3:3 מטורף בסטמפורד ברידג'
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בחוץ את בנפיקה, בזכות טעות של השוער
מסי הגיע ל-100 שערים באירופה: "תנו לו את כל הפרסים בעולם"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
בקרוב עוד פרק בסכסוך. קונטה ומוריניו/רויטרס

"אני אף פעם לא מדבר על פצועים", אמר מוריניו בסיום הניצחון בפורטוגל, לאחר שגם הוא עבר רגעי חרדה כאשר מרכוס ראשפורד נפגע בברכו uהוחלף בצליעה, "מאמנים אחרים בוכים ובוכים ובוכים כששחקנים שלהם נפצעים. אם הייתי רוצה להתבכיין הייתי יכול לעשות את זה בדיוק כמו מאמנים אחרים, יש לי את זלאטן, את פלאיני, פוגבה, רוחו".

קונטה, שהזכיר בשבועות האחרונים יותר מפעם אחת את מצבת הפצועים של צ'לסי, שמע את דברי אקס הבלוז והתעצבן. "אתה חושב שהוא התכוון אלי?", שאל את המראיין שלו, "אם הוא דיבר עלי, כדאי שיתחיל לחשוב על הקבוצה שלו ולדאוג לעצמו, לא לאחרים. אני חושב שהרבה פעמים מוריניו מסתכל מה קורה בצ'לסי, גם בעונה שעברה זה קרה. שיחשוב על הקבוצה שלו".

יונייטד וצ'לסי תפגשנה לקרב ראש בראש ב-5 בנובמבר ושם ייכתב בוודאי פרק נוסף ביחסים ה"חמים" בין צמד המאמנים. בעונה שעברה, לאחר מפגש בין הקבוצות, מוריניו התלונן כי החגיגות של קונטה על הקווים היו מוגזמות וחסרות כבוד כלפיו. בטוח שיהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully