וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיונס ליג בכדורעף: מכבי תל אביב ניצחה את שחטיור סוליגורסק

הצהובים נזקקו לחמש מערכות 22:25, 20:25, 25:21, 25:15, 14:16 כדי לנצח את אלופת ביילורוס וצריכים לנצח בגומלין בחוץ כדי לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי של הטורניר היוקרתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייבים ניצחון בגומלין. שחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלופת המדינה בכדורעף מכבי ת"א ניצחה היום (רביעי) בחמש מערכות את אלופת בלארוס שחטיור סוליגורסק 22:25, 20:25, 25:21, 25:15, 14:16 וזקוקה לניצחון בגומלין בעוד ארבעה ימים בכדי לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי. זהו הניצחון הראשון של נציגה ישראלית במפעל בפורמט הנוכחי.

יתרון 0:2 לא הספיק למכבי תל אביב שכמעט שמטה את המשחק מול אלופת בלארוס שחטיור סוליגורסק שחזרה למשחק כשהצהובים ביצעו 7 טעויות לנקודה במערכה החמישית אבל היו אלה שחגגו מאייס של המוסר אריאל כצנלסון שסידר ניצחון לקראת הגומלין בבלארוס ביום ראשון הקרוב.

את אלופת ישראל הוביל הברזילאי הוותיק לאו דוס סנטוס עם 32 נק' (56 אחוז) כשדימה זלמניוכין הצעיר הוסיף 14 והקנדי בראדן מקליין מסיים עם 11. הצהובים סיימו את הערב עם 36 נק' מחצית מהן בשלוש המערכות האחרונות. הקבוצה של זוהר בר נצר זקוקה לניצחון בכל תוצאה בגומלין בכדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השני. ניצחון בשלוש או ארבע מערכות של הקבוצה מסוליגורסק יעלה את אלופת בלארוס למפגש עם פרוג'ה האיטלקית בסיבוב הבא.

מאמן מכבי תל אביב זוהר בר נצר אמר לאחר המשחק: "לצערי זו הייתה דרמה בסיום. פתחנו טוב את המשחק ומצאנו את עצמנו את עצמנו רודפים אחרי הבלארוסים. אני שמח שידענו לחזור בזמן ולנצח. ניצחון היסטורי בליגת האלופות".

* במשחק בודד שנערך בליגת העל ניצחה הפועל כפר סבא את מכבי הוד השרון 0:3 (18:25, 24:26, 20:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully