וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמים ביורוקאפ: בלאט ודרושאפקה ניצחו 83:85 את צדביטה

אחרי הניצחון על לבלואה, הקבוצה של בלאט התקשתה גם מול הקרואטים אבל גירדה ניצחון שני בשני משחקים. סקוטי ווילבקין בלט עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים. המאמן התלונן על כך שהמשחק לא שודר

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
ניצחון דחוק. דיוויד בלאט/GettyImages

משחק המחזור השני ביורוקאפ נמשכו הערב (רביעי) עם כמה מפגשים מסקרנים וביניהם זה שבו דרושאפקה של דיוויד בלאט השיגה ניצחון שני עם 83:85 קשה בבית על צדביטה זאגרב הקרואטית. וויל שרי עוד צימק ל-84:83 כשנותרו 21 שניות לסיום. דג'ואן ג'ונסון החטיא שתי זריקות עונשין, אבל הקרואטים לא ניצלו זאת עם החטאות של קווין מרפי ודז'נאן מוסא שפספס שלשה ממש על הבאזר.

סקוטי ווילבקין הוביל את המנצחים עם 23 נקודות ו-5 אסיסטים. דג'ואן ג'ונסון הוסיף 20 וג'יימס בל אקס הפועל חולון תרם 13 לבלאט. קווין מרפי (17) הוביל ארבעה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס לצדביטה, אבל זה לא הספיק הפעם לקרואטים שנתנו פייט ראוי בטורקיה.

בסיום המשחק התלונן דיוויד בלאט על כך שהמשחק לא שודר ואמר: "אני לא יודע מדוע לא הראו את המשחק הזה בטלוויזיה. מישהו צריך לספק תשובות על זה. אנחנו קבוצה חשובה ושיחקנו היום כדורסל טוב. זה טורניר רציני ואנחנו מייצגים בו את טורקיה בצורה טובה. המשחק הזה צריך להיות משודר".

* שני משחקים נערכו בבית של הפועל ירושלים. באיירן מינכן יריבתה הבאה של האלופה הישראלית רמסה את פוניבז' הליטאית 57:93. רג'יו אמיליה ניצחה בביתה את גלאטסראיי 71:74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully