וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק בדרך: סופוקליס שחורציאניטיס סיכם בטריקאלה

הסנטר בן ה-32, שפספס את העונה שעברה בשל קרע בגיד האכילס, יחל להתאמן עם הקבוצה מהליגה הראשונה ואם יימצא בריא, ישוב למגרשים. נשיא ריאל מדריד: "נעבוד קשה כדי להשאיר את דונצ'יץ'"

סופוקליס שחורציאניטיס. Action Images, אתר רשמי
תחזור, תחזור. שחורציאניטיס/אתר רשמי, Action Images

לאחר שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה קשה, סופוקליס שחורציאניטיס מתכנן קאמבק. הסנטר היווני בן ה-32 סיכם עם טריקאלה, המדורגת תשיעית בליגה הראשונה ביוון, יחל להתאמן בשורותיה ורק כשיימצא כשיר, יצטרף לסגל השחקנים ויתחיל להשתתף במשחקים.

הקבוצה האחרונה בה ממש שיחק אקס מכבי תל אביב היתה פאוק סלוניקי, ב-2015/16. לאחר מכן חתם באפולון פטראס, אך קרע את גיד האכילס באחד האימונים, עוד לפני שהספיק לשחק ולו דקה אחת, ופספס את שארית העונה. לאחרונה ניהל מגעים עם אריס סלוניקי, אך הצטרף בסופו של דבר לטריקאלה.

* נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס סיפר יהיה קשה לקבוצתו להשאיר את לוקה דונצ'יץ' מעבר לקיץ הקרוב, בו הוא אמור להיבחר באחד המקומות הראשונים בדראפט ה-NBA: "כל יום בו הוא איתנו זה לוקסוס. אנחנו מדברים על אחד השחקנים הטובים בעולם, בגיל 18. נעבוד קשה כדי להשאיר אותו איתנו עוד קצת".

* לאחר שנבחרת ישראל, צרפת ומונטנגרו זימנו שחקני יורוליג למוקדמות אליפות העולם, גם איטליה עשתה זאת, כשזימנה לסגל המורחב את את ג'יג'י דאטומה וניקולו מלי מפנרבחצ'ה, דניאל האקט מבאמברג ואת אוודו אבאס וסימונה פונטקיו ממילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully