וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הרבלייף תעניק חסות לשגיא מוקי, אילנה קרטיש ושחר שגיב

18.10.2017 / 18:38

חברת התזונה מרחיבה את שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי ותעניק חסות נקודתית לג'ודוקא, למתאבקת ולתריאתלט שחברים בסגל האולימפי. לוסטיג: "מעריכים מאד את התמיכה של החברה בספורטאים"

שגיא מוקי, אילנה קרטיש, שחר שגיב. הוועד האולימפי,
מוקי, שגיב וקרטיש עם מנכ"ל הרבלייף/הוועד האולימפי

חברת הרבלייף ישראל והוועד האולימפי בישראל מרחיבים את שיתוף הפעולה שהחל בשנה שעברה, במסגרתו חברת התזונה הרבלייף ישראל מעניקה חסות לוועד האולימפי בישראל, עד המשחקים האולימפיים טוקיו 2020. היום (רביעי) הודיעה החברה כי תתמוך באופן נקודתי גם בשלושה ספורטאים החברים בסגל האולימפי: שגיא מוקי, אילנה קרטיש ושחר שגיב.

השלושה יקבלו חסות עד סוף שנת 2020 ויהנו מסכום הנאמד במעלה ממיליון שקל. "הרבלייף הפכה להיות חלק מהמשפחה האולימפית בישראל ושותפה נאמנה לדרך", אמר גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, "אנו מעריכים מאד את התמיכה של החברה בוועד האולימפי בישראל ובשלושה ספורטאים באופן אישי.

רון פורת, מנכ"ל הרבלייף: "כחלק מהעידוד לאורח חיים בריא ופעיל, שהוא ערך הליבה של הרבלייף, הוועד האולימפי בישראל וסגל ספורטאיו הוא השותף האולטימטיבי שלנו להטמעת חשיבות התזונה באורח חיים זה. בנוסף לתמיכה בכלל הסגל האולימפי לטוקיו 2020, בחרנו גם לאמץ באופן אישי 3 ספורטאים, מענפים שונים, הממחישים כיצד תזונה בריאה על בסיס יומיומי, מביאה להישגים. אנו גאים כי אילנה קרטיש, שגיא מוקי ושחר שגיב מצטרפים למשפחת הרבלייף ויוכלו לעזור לנו במאמץ המשותף לשפר את הרגלי התזונה היומיומית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully