וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: עופר רחימי ודרור כהן יהיו עוזריו של עודד קטש

18.10.2017 / 15:54

מאמן מכבי חיפה ועוזרו לשעבר של קטש בירושלים, הוצגו מול הוועדה המקצועית ואושרו. אריאל בית הלחמי יאמן את נבחרת העתודה

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון עם עוזרו דרור כהן, יצחק פרי. ברני ארדוב
דרור כהן עם שמוליק ברנר/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל עודד קטש הציג היום (רביעי) בפני חברי הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל את עופר רחימי ודרור כהן כשניים שבחר להיות כעוזריו בקמפיין מוקדמות אליפות העולם. רחימי וכהן אושרו על ידי הוועדה המקצועית וישמשו בתפקיד בנבחרת הבוגרת לראשונה. בנוסף אישרה הוועדה המקצועית את מינויו של אריאל בית הלחמי, עד לאחרונה מאמן הנבחרת האולימפית, למאמן נבחרת העתודה, תפקיד בו שימש בעבר, את מינויו של אורן אהרוני למאמן נבחרת הנוער ושל נתי כהן למאמן נבחרת הקדטים.

רחימי (41) היה המועמד המוביל לתפקיד עוזר המאמן מרגע מינויו של קטש. הוא משמש כמאמן מכבי חיפה זה שנה שנייה, ולפני כן שימש ארבע שנים עוזר מאמן בחיפה ונחשב לאחד המוערכים בתחום זה. בקיץ האחרון עבד לצידו של אריאל בית הלחמי כעוזר מאמן הנבחרת האולימפית שסיימה במקום השישי באוניברסיאדה.

כהן (43) שימש במהלך העונה שעברה כעוזרו של שמוליק ברנר במכבי ראשון לציון, והקיץ החליט שלא להמשיך בתפקיד. הוא שיתף פעולה עם קטש בהפועל ירושלים, ובקיצים האחרונים היה עוזרו של אורן אהרוני בנבחרת הקדטים. כמו כן אימן את מ.כ הבקעה בליגה הלאומית והיה עוזר מאמן של אהרוני בגבעת שמואל ועוזר מאמן בבני הרצליה. מינויים של כהן ואהרוני עוד צריך לעבור את אישור הוועדה המקצועית בפגישה הבאה, אך השניים הם המועמדים הבולטים לתפקיד.

עוד בנושא:

חילופי משמרות בנבחרת ישראל: עודד קטש נפרד מהלפרין, פניני ואוחיון
שינוי סטטוס: ג'ייק כהן ייחשב לישראלי בנבחרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully