וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע המדינה: טפירו ואילת יוצאים ליבנה, נס ציונה לקרית מוצקין

18.10.2017 / 14:39

הקבוצה הדרומית תרצה לא להסתבך במשחק מול הקבוצה של אוהד יתום (19:00, 5+ לייב). הכתומים יוצאים למשחק מול הקבוצה המנוסה מהקריות. רמת גן/גבעתיים תפגוש את הפועל חיפה, מכבי רחובות את הפועל כפר סבא

one

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה יימשכו מחר (חמישי) עם ארבעה משחקים נוספים. שתי נציגות נוספות מליגת העל ירצו להעפיל לשמינית הגמר - הפועל אילת תצא למשחק חוץ נגד אליצור יבנה, ועירוני נס ציונה תנסה לעבור את המשוכה הלא פשוטה של מכבי קרית מוצקין. בקרב חם בין נציגות ליגת המשנה יפגשו הפועל רמת גן/גבעתיים והפועל חיפה, ומכבי רחובות תחפש מקום גם כן בין 16 האחרונות כשתארח את הפועל כפר סבא. כל המשחקים יחלו בשעה אחידה וישודרו ב-5+ לייב.

אליצור יבנה - הפועל אילת (19:00, יבנה)

הקבוצה של אוהד יתום הובסה במחזור הפתיחה בכפר בלום, ולא צריכים להיות יותר מדי מופתעים שזאת פתיחת העונה של אחת הקבוצות הכי צעירות בליגה השנייה. יבנה יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון קל לאילת יהיה הפתעה ותקווה כי הזרים הטובים שלה - אדום ג'קו וג'רמיין ג'ורדן, ביחד עם המתאזרח קלארק רוזנברג והפורוורד עידן רג'ואן יוכלו לתת פייט כלשהו לאילת.

בהפועל אילת מגיעים מעודדים למשחק הגביע אחרי הניצחון על הפועל חולון בחוץ, אך זה לא מפריע למאיר טפירו להיות מודאג מהיריבה מהלאומית. באילת מתכוננים למשחק קשה ומקווים להכניס כמה מהשחקנים שעדיין לא בכושר לעניינים, ביניהם אלאנדו טאקר, שרשם מחצית שנייה טובה נגד חולון, אך עד כה די מאכזב. מי שעשוי לשלם את המחיר בקרוב ולעזוב את הקבוצה הוא שחקן הפנים דנזל באולס, שלא מראה סימנים של ירידה במשקל, ובאילת החלו לחפש פורוורד שיחליף אותו.

עוד בנושא:

תסכול בהפועל בחולון: "הבאת זר במקום טראוויק לא תפתור הכל"
ג'רלס ודייסון פנו לבכיר בהנהלה: "לא נגיע לכלום עם קציקאריס"
הפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון ייעדר כחודש מפעילות

טל דן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
מבחן לא קל. טל דן/קובי אליהו

מכבי קרית מוצקין - עירוני נס ציונה (19:00, קרית מוצקין)

הסגל המנוסה של יוסי שוורץ לא הספיק לו כדי לרשום ניצחון במחזור הפתיחה בליגה בבית, אבל קרית מוצקין היא בהחלט לא משוכה קלה לקבוצה מליגת העל. הזרים פלורין קמפבל וג'סטין ג'קסון אמורים להיות מהטובים בליגה, ביחד עם חבורה מנוסה של ישראלים שכוללת את ליאור שגב, נועם מטלון, איגור סימין וייבגני ליוטרין, ינסו לרשום סנסציה ולעלות לשמינית הגמר.

הרבה מאוד אוויר השתחרר בנס ציונה אחרי הניצחון על גלבוע/גליל ביום שני, ניצחון הבכורה של הקבוצה בליגה, מה שמוריד קצת מהלחץ שעל הקבוצה. עם זאת, בנס ציונה יודעים שהם עדיין רחוקים מלהציג כדורסל טוב באופן עקבי, אלא רק לפרקים. הגארד האמריקאי דקוואן קוק חזר השבוע להתאמן בהדרגה, אך הוא לא יהיה בסגל למשחק הגביע, כשג'רמיין ביל צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו לפני שיעזוב את המועדון. נאור שרון צפוי גם כן להעדר לאחר שנפצע באימון המסכם לפני גלבוע/גליל. גיל אמיתי ישוב לסגל.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל חיפה (19:00, זיסמן)

קרב נהדר בין שתיים מהקבוצות הטובות בלאומית. רמת גן/גבעתיים של מתן חרוש ניצחה במשחק נהדר את הפועל באר שבע במחזור הראשון, כשהיא מציגה מעל כולם את שחקן הפנים רוברט גלן. ביחד עם חבורה טובה מאוד של ישראלים שכוללת את יוני ניר, ליאור ליפשיץ, אורי קוקיה, נועם לייש ועומר טל, לאורדונים יש סיבה אמיתית להיות אופטימיים לקראת העונה. מנגד הקבוצה של שרון אברהמי מסמנת כמטרה את הצמרת עם שני זרים טובים ושלושה ישראלים ברמה גבוהה לליגה השנייה - אוראל לב, תומר בר-אבן שחוזר אחרי עונה אחת בעירוני נהריה ואופיר הובר, שבאמתחתו כבר שתי עליות מהלאומית. משחק פתוח וחם צפוי בזיסמן עם שני קהלים שעבר ביניהם דם רע בעבר הלא רחוק.


מכבי רחובות - הפועל כפר סבא (19:00, רחובות)

משחק שאמור ללכת לכיוון אחד. מכבי רחובות רוצה להתקדם עוד קצת במעלה הטבלה של הלאומית אחרי עונה טובה אשתקד. אבנר יאור מחזיק בשילוב בין ישראלים ותיקים כמו גור פורת ועודד שעשוע, גארד מוביל בדמותו של ינעם אירם, דולב דראפיץ' הקלע המצוין ויבגני חודולוב שעושה קפיצת מדרגה, לבין זרים משמעותיים. מהצד השני הפועל כפר סבא של יוסי בונן מקווה שהזרים ביירון ווסלי ודאליס ג'וינר יחזיקו אותה העונה, כי מלבדם ניתן לציין רק את טמיר אריאלי ויונתן רבינוביץ' כישראלים מובילים, וזה רחוק מלהיות מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully