וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה שוב חוטף, גם רונאלדו על המוקד: "חשף את פרצופו המגעיל"

הצרפתי שוב הרבה להחמיץ ב-1:1 מול טוטנהאם, גארי ליניקר צייץ: "אוברייטד", וזכה לתגובות רבות. גם הפורטוגלי ספג ביקורת בעקבות ההתפרצות לעבר יאן ורטונגן: "ההתנהגות שלו בזיונית"

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
זידאן מגבה. בנזמה/AP

קארים בנזמה שוב במוקד העניינים, ושוב בהקשרים שליליים. חלוץ ריאל מדריד סיפק אמש (שלישי) מופע החמצות ב-1:1 מול טוטנהאם, וכמו בלא מעט מקרים בתקופה האחרונה, חצי הביקורת הופנו כלפיו. שחקן העבר גארי ליניקר צייץ לאחר המשחק: "זה רק אני, או שבנזמה אוברייטד? כיבוש שער מפעם לפעם בקבוצה חזקה כמו ריאל זה ממש לא מיוחד. הוא בינוני, בטח לא גדול".

כמו כן, גם חלק מאוהדי ריאל קראו בוז לעברו, ובתקשורת המדרידאית כתבו ש"בנזמה שוב גנב לריאל ניצחון ושוב עלה לה בנקודות". ב"מארקה" היה מי שהגן עליו, ובאחד מטורי הדעה תחת הכותרת "ליניקר, תשאל את כריסטיאנו אם בנזמה אוברייטד", הסבירו מדוע ערכו של בנזמה לא נמדד בהכרח בכיבושים. "ליניקר, שבתור שחקן היה רחוק מלהיות עילוי, הפנה אצבע מאשימה לעבר בנזמה אחרי שתי ההחמצות שלו. אפשר לבקר את בנזמה, אבל מוזר לשמוע את זה מפרשן שלא צופה בריאל משחקת באופן קבוע, ושעיקר הישגיו הם בכלל טלוויזיונים. נכון, קארים הוא לא קילר ואין לו אובססיה לכיבוש שערים. אבל תשאלו את כריסטיאנו רונאלדו מה הערך האמיתי שלו. רונאלדו שיבח אינספור פעמים את התנועה שלו ללא כדור והאינטלגנציה, שמאפשרת לו לפרוח".

עוד בנושא:

ריאל מדריד וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 בסנטיאגו ברנבאו
הארי קיין: "התיקו הזה מראה כמה התקדמנו כקבוצה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
הגזים הפעם? רונאלדו/רויטרס

זינדין זידאן גיבה את בנזמה, ואמר ש"קארים הולך ומשתפר מדי יום, צריך להתאזר בסבלנות איתו. הוא כבש מול חטאפה וכמעט כבש היום. הוא צריך לחשוב רק על המשחק הבא".

אגב, גם רונאלדו ספג לא מעט ביקורת, למרות שכבש את שער השוויון מהנקודה הלבנה. במהלך המשחק התפרץ הפורטוגלי לעבר יאן ורטונגן אחרי עימות פיזי ביניהם, וב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני ציינו כמובן את המקרה, שבעקבותיו ספג הכוכב "רק" כרטיס צהוב.

"רונאלדו שוב חשף את פרצופו המגעיל, ושוב לא נענש כראוי", נכתב שם, וצוין כי "זו הפעם ה-15 בשנתיים האחרונות שרונאלדו מתפרץ לעבר שחקן יריב או אוהד, מספר שצריך להוסיף בכוכבית ליד מאזן השערים והתארים שלו. ב-2015/16 הוא תקף שחקנים בשישה מקרים, עונה לאחר מכן חמש פעמים והעונה כבר ארבע פעמים. היחס שהוא מקבל מהשופטים מבזה ולא צודק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully