וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנים: ננו גינזבורג עוזב את נימבורק

18.10.2017 / 8:25

המאמן הישראלי יודיע במסיבת עיתונאים על עזיבת הדאבליסטית הצ'כית, ויעבור לעבוד במשרה מלאה בנבחרת צ'כיה, אותה ידריך גם במוקדמות אליפות העולם. אורן עמיאל יחליפו בקבוצה

ננו גינזבורג מאמן צ'כיה. GettyImages
יתרכז בנבחרת הצ'כית. ננו גינזבורג/GettyImages

11 שנים אחרי שהגיע לראשונה לנימבורק כעוזרו של מולי קצורין, ושש שנים אחרי שמונה לראשונה לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה, יודיע הבוקר (רביעי) ננו גינזבורג על עזיבת הקבוצה הצ'כית במסיבת עיתונאים מיוחדת. גינזבורג יישאר מאמן נבחרת צ'כיה ויעבוד במשרה מלאה בנבחרת. מי שיחליף אותו בקבוצה הוא עוזרו בשנים האחרונות אורן עמיאל, שינסה להמשיך את ההצלחות של גינזבורג.

גינזבורג בן ה-54 החל את קריירת האימון שלו בישראל בבני הרצליה ואימן גם את רמת השרון, בני השרון ומ.כ גבעת שמואל לפני שעזב בקיץ 2006 לצ'כיה עם מולי קצורין. בקיץ 2011 מונה למאמן הקבוצה והוביל אותה לחמש אליפויות וחמישה דאבלים, כשבטווח הוא עוזב לעונה אחת כדי לעבוד רק בנבחרת צ'כיה. את הנבחרת הצ'כית הוא הוביל לרבע גמר אליפות אירופה 2015, ולטורניר הקדם אולימפי בקיץ שלאחר מכן. במוקדמות אליפות העולם, שם תופיע צ'כיה ככל הנראה ללא הכוכבים יאן וסלי ותומאס סטורנסקי, היא תפגוש בביח אחד את בולגריה, איסלנד ופינלנד.

משחק העזיבה של גינזבורג היה מוצלח ביותר אמש, כשנימבורק הביסה את אריס סלוניקי במחזור השני בליגת האלופות 70:99. עמיאל מקבל את הקבוצה במצב מצוין גם בליגה הצ'כית וגם בליגת האלופות.

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הובסה 85:56 בבית על ידי מונאקו
הפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון ייעדר כחודש מפעילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully