וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא הפסידה 3:1 לז'שוב במוקדמות האלופות

אלופות המדינה נוצחו במשחק הראשון מבין שניים מול הקבוצה הפולנית, שתארח את הגומלין בשבת. אצל הגברים נערך מחזור הליגה הראשון: ניצחונות למטה אשר, מנשה/חדרה/עמק חפר ועילבון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסו להפוך בגומלין. שחקניות כפר סבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא נוצחה הערב (שלישי) 3:1 על ידי ז'שוב הפולנית, במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האלופה פתחה היטב את שתי המערכות הראשונות אבל נכנעו בסיומן ולמרות שהצליחה לנצח את המערכה השלישית, קרסה במערכה הרביעית אותה סיימה עם 29 אחוזים בלבד בהתקפה. אנג'ליקה הברזילאית הובילה את הירוקות עם 16 נקודות כשמרינה גלפרין מצרפת 15 ואניה ויליקי מוסיפה 14. הגומלין יערך בפולין בשבת הקרובה בשעה 21:00 וישודר בספורט 1.

"ברכות לקבוצה המנצחת" סיכם המאמן חן הימלפרב את ההופעה ההיסטורית. "היה משחק ברמה גבוהה מאוד. זה היה משחק ראשון רשמי שלנו העונה, עשינו הרבה מאוד דברים טובים שאותם צריך לשמר, ואת הדברים שהיינו פחות טובים בהם נתקן בהמשך. היריבה חזקה אבל בהחלט אפשר להיות גאים בכדורעף שהצגנו היום".

אצל הגברים, נפתח הערב המחזור הראשון של עונת 2017/18 עם שלושה משחקים. מנשה/חדרה/עמק חפר ניצחה 0:3 בחוץ את מכבי חיפה, מחזיקת הגביע הפועל מטה אשר עכו ניצחה גם היא בחוץ, 0:3 את אליצור כרמיאל ומ.ס. עילבון השלימה ערב עגום לקבוצות הבית כאשר גברה בתל אביב על ק.ק. המקומית 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully