וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונטי ייפגש עם יו"ר איגוד הג'ודו העולמי, סיכוי נמוך לשינוי באבו דאבי

17.10.2017 / 10:39

יו"ר איגוד הג'ודו הישראלי מנסה לשנות את החלטת מארגני גרנד סלאם אבו דאבי, לפיה הישראלים לא יורשו לעלות עם דגל על החליפה וההמנון לא ינוגן במקרה של זכייה: "ימים לא קלים"

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. מגד גוזני
נוסע לקרואטיה בלי הרבה תקווה. פונטי/מגד גוזני

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי ימריא הלילה (שלישי) לזאגרב, כדי להיפגש עם יושב ראש איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר, שנמצא בקרואטיה לרגל אליפות העולם בגילאי הג'וניור. פונטי ינסה להפעיל לחץ על ויזר, כדי שזה יתערב אצל הוועדה המארגנת של גרנד סלאם אבו דאבי וישנה את ההחלטה הגורפת לפיה נבחרת ישראל בג'ודו לא תוכל לעלות למזרן עם סממנים ישראלים על החליפות ואם אחד הג'ודוקא יזכה במדליה, לא יונף דגל ישראל ולא ינוגן ההמנון.

למרות הנסיעה של פונטי לפגישה עם ויזר, באיגוד הג'ודו לא תולים תקוות גדולות בסיכוי לשנות את ההחלטה, אולם מבחינת האיגוד לא תהיה השלכה על ההחלטה שכבר התקבלה, לצאת לתחרות. פונטי אמר הבוקר: "צריך להודות - אלה ימים לא קלים מבחינתי והלילות עוד יותר. כבר כמה לילות שאני חושב הרבה על ההחלטה לנסוע, אבל אני חושב שאם לא ניסע, ניתן פרס לכל אלה שלא רוצים לראות אותנו שם. שוחחתי עם השרה מירי רגב ואמרתי לה שאם היא מרגישה שאנחנו לא צריכים לנסוע כיוון שמעלימים את דגל ישראל, אקבל את זה בהבנה מלאה, אבל היא העבירה את ההחלטה אליי ואמרה שהיא מבינה שזו תחרות חשובה שהתכוננו אליה ומכאן ההחלטה היא שלי ואני חושב שצריך לנסוע להתחרות. אנחנו ספורטאים שבאים לתחרות ולא אנשים פוליטיים. אלה שמקשים עלינו ולא רוצים שדגל ישראל יהיה באולם לא יגרמו לי להחליט אחרת. גם לפני שנתיים זה היה כך ונסענו לתחרות כדי לחזור עם שתי מדליות ארד יוקרתיות של שגיא מוקי וירדן ג'רבי".

אגב, עד עתה אין למשלחת הישראלית אישורי כניסה לאבו דאבי ורק כאשר המשלחת תגיע ליעד הביניים ביום שני הקרוב, בדרך לאיחוד האמירויות, יידעו באיגוד שהונפקו להם האשרות הנדרשות.

בשלב הזה ובניגוד להחלטה באבו דאבי, לא נמסר לאיגוד שיש בעיה לאורי ששון לעלות למזרן עם דגל ישראל באליפות העולם במשקל הפתוח שמחכה לו בחודש הבא במרקש שבמרוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully