וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי החלים וצפוי לעמוד לרשות גולדן סטייט במשחק נגד יוסטון

ליגת ה-NBA נפתחת: הפורוורד הישראלי הצליח להתגבר על הנקע הקל בקרסולו ועשוי ליטול חלק בקרב המסקרן נגד הארדן ופול (05:30). איגואדלה עדיין בספק. ריצ'רד ג'פרסון סיכם לעונה בדנבר

AP

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה עונת ה-NBA תיפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שני משחקים מרתקים כשבמוקד יעמוד המפגש שבו תארח גולדן סטייט האלופה את יוסטון של ג'יימס הארדן וכריס פול. עומרי כספי, הפורוורד הישראלי שנפצע בקרסולו הימני במשחק ההכנה מול סקרמנטו לפני שלושה ימים, החלים לחלוטין וצפוי לעמוד לרשותו של סטיב קר במשחק הזה.

מוקדם יותר ביום שני סטיב קר הודיע שכספי ואנדרה איגואדלה בספק למשחק הזה, אבל כספי החלים בעוד שאיגואדלה עדיין בספק להתמודדות המרתקת שתיפתח בסביבות 05:30 שעון ישראל. במשחק נוסף שייערך מוקדם יותר תארח קליבלנד סגנית האלופה את בוסטון בשחזור של גמר המזרח. משחק שיעמוד כמובן בסימן הטרייד המסקרן בין קיירי אירווינג שילבש את המדים הירוקים לאייזאה תומאס שעדיין פצוע ולא יעמוד לרשותו של טיירון לו.

עוד בנושא

צעצוע של סיפור: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של גולדן סטייט ווריירס
למרקוס אולדריג' סיכם על הארכת חוזה לשלוש שנים בסן אנטוניו

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. אינסטגרם, אתר רשמי
החלים בזמן. עומרי כספי/אתר רשמי, אינסטגרם

* עוד ב-NBA: ריצ'רד ג'פרסון הפורוורד הוותיק ששיחק בקליבלנד בעונה החולפת, סיכם על חוזה לעונה אחת בשורות דנבר תמורת כ-2.3 מיליון דולר. מי שצפוי לשלם את המחיר ולפנות את המקום לג'פרסון בנאגטס הוא ג'אמיר נלסון, כך על פי דיווחים ב-ESPN.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully