וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בצ'מפיונס: ריאל מחכה לטוטנהאם, נאפולי אצל מנצ'סטר סיטי

המחזור השלישי ייצא לדרך (21:45) עם כמה מפגשים מרתקים: אלופת אירופה תארח את התרנגולים בקרב המושלמות בבית ח' (ספורט 5), מובילות הסרייה A והפרמיירליג הלוהטות בדו קרב גדול (5+)

one

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי, 21:45), עם שמונה משחקים בבתים ה' עד ח'. במוקד: ליברפול אצל מאריבור, מנצ'סטר סיטי נגד נאפולי וריאל מדריד מארחת את טוטנהאם.

מאריבור - ליברפול (ספורט 1)

הסלובנים צברו נקודה אחת עד כה, אך גם המייטי רדז לא מבריקים והשיגו שתי תוצאות תיקו. הקבוצה של קלופ, שהתקשתה לפצח את ההגנה של יונייטד בשבת והסתפקה בנקודה, יודעת שזה משחק שאסור לה למעוד בו. מרואן קבהא וחבריו ינסו להדהים ולהשיג ניצחון בית שני בתולדות המועדון מול יריבה מהפרמיירליג.

סביליה - ספרטק מוסקבה

האנדלוסים המנוסים מובילים את הבית ערב המחזור, אחרי תיקו באנפילד וניצחון ביתי קליל על מאריבור. האלופה הרוסית תגיע לרמון סאנצ'ס פיחואן עם יומרות משלה, עם שתי נקודות במאזנה ובכושר טוב אחרי תשעה משחקים ללא הפסד. סביליה תקווה להתאושש מההפסד לבילבאו בשבת, שהוריד אותה למקום החמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם מוחמד סלאח. רויטרס
ליברפול חייבת שלוש נקודות. קוטיניו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - נאפולי (ספורט 5+)

מפגש ענק באיתיחאד בין הקבוצה הלוהטת בפרמיירליג לקבוצה המושלמת מהסרייה A. שתי היריבות מגיעות אחרי ניצחונות גדולים, סיטי השיגה 2:7 על סטוק והפרטנופי רשמו 0:1 בחוץ נגד רומא. שתיהן גם ניצחו במחזור הקודם בצ'מפיונס וסיימו ב-1:1 במנצ'סטר בשלב הבתים ב-2011.

פיינורד - שחטאר דונייצק

ההולנדים טרם צברו נקודה במפעל העונה ונמצאים בכושר לא מזהיר באופן כללי, אחרי תיקו מאופס בבית מול זוולה בשבת. שחטאר מובילה את הליגה האוקראינית אחרי שלושה ניצחונות רצופים ויודעת שעוד שלוש נקודות יאפשרו לה להמשיך להיאבק בשתי הגדולות של הבית.

שחקני מנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, גבריאל ז'סוס. רויטרס
מי יעצור את הסיטיזנס?/רויטרס

מונאקו - בשיקטאש (גולד)

האלופה הצרפתית לא פוגעת. מונאקו הובסה בבית נגד פורטו במחזור הקודם והמשיכה לנקודה בשני המחזורים האחרונים בליגה, כאשר בשניהם היא חוטפת בדקה האחרונה. גם הטורקים לא במצב טוב ורק במקום השישי בטבלה וגם הם עם שני משחקים ללא ניצחון. בצ'מפיונס לעומת זאת, הם מושלמים בינתיים ושלוש נקודות בנסיכות יקרבו אותם מאוד לשמינית הגמר.

ר.ב. לייפציג - פורטו

סגנית האלופה הגרמנית התקשתה עד כה לשלב בין הליגה לצ'מפיונס, אבל נראה שהמצב מתחיל להשתפר עם שלושה ניצחונות רצופים בבונדסליגה, כולל 2:3 ענק אצל דורטמונד בשבת. לייפציג תחפש ניצחון ראשון בתולדותיה בליגת האלופות, אך זה לא יהיה פשוט מול היריבה החזקה, שמובילה את הטבלה בארצה ומגיעה אחרי שישייה קלילה בגביע ועם המומנטום מה-0:3 במונאקו במחזור הקודם.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. GettyImages
פלאקו ומונאקו חטפו שני שערים דרמטיים/GettyImages

ריאל מדריד - טוטנהאם (ספורט 5)

שתי מוליכות הבית נפגשות לקרב ראשון מבין שניים בשבועיים הקרובים. גארת' בייל הפצוע לא ישחק מול האקסית, לוקה מודריץ' כן והבלאנקוס, שמקרטעים בליגה אך מרשימים בצ'מפיונס עד כה, ינסו להשאיר מאחור את התרנגולים, שמצויים בכושר פנטסטי וניצחו חמישה משחקים ברציפות בכל המסגרות. ברבע הגמר ב-2011 זה נגמר ב-0:5 לריאל בסיכום שני המשחקים וטוטנהאם תחפש נקמה כעת.

אפואל ניקוסיה - בורוסיה דורטמונד

הקפריסאים המפתיעים נקלעו לבית המוות וכך זה גם נראה עד כה, עם אפס נקודות ואפס שערים בשני המשחקים הראשונים. הם רוצים לשנות את המצב מול השוורצגלבן, שבעצמם טרם צברו נקודה בבית הזה וגם הפסידו בבית אחרי 41 משחקי ליגה רצופים, מול לייפציג בשבת האחרונה. פטר בוס ישמח להחזיר את הקבוצה שלו לעניינים עם המשחק הזה, כאשר הקפריסאים עומדים על ניצחון בודד ותיקו אחד ב-16 מפגשים מול יריבות מגרמניה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully