וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג בספורט המוטורי: אלון דאי זכה באליפות ליגת הנסקאר האירופית

נהג המרוצים בן ה-25 עשה היסטוריה והפך לישראלי הראשון שזוכה בתואר בליגת מרוצי מכוניות באירופה: "זו הרגשה מדהימה, הדרך המתוקה ביותר לסיים עונה". יקבל כרטיס לסבב הנסקאר בארה"ב

אלון דאי נהג מרוצים ישראלי, אלוף נסקאר אירופה 2017. הטוויטר של אלון דאי, אתר רשמי
עם דגל ישראל והגביע. אלון דאי חוגג/אתר רשמי, הטוויטר של אלון דאי

אלון דאי, נהג המרוצים הישראלי בן ה-25, זכה היום (ראשון) באליפות הנסקאר האירופית. דאי סיים במקום השני בליגה בשנת 2015, בשנה הראשונה בה עשה את המעבר לנסקאר, והפעם צלח את שני סבבי הפלייאוף בהם הניקוד הוא כפול וסיים במקום הראשון.

בעונתו השלישית בקבוצת CAAL RACING, דאי התחיל בצליעה אך בהמשך התקדם ובעקבות ניצחונות במסלולים באיטליה ובלגיה גם עלה לפסגת הדירוג. בתום שני המרוצים המכריעים במסלול זולדר בבלגיה, דאי עשה היסטוריה והפך לישראלי הראשון שזוכה בתואר בליגת מרוצי מכוניות באירופה. הזכייה הזו תעניק לדאי אפשרות להשתתף בסבב הנסקאר המפורסם של ארה"ב, בו כבר התחרה פעמיים בעבר.

"זו הרגשה מדהימה", אמר דאי לאחר הזכייה המרגשת, בה עמד על הפודיום וקיבל את הגביע כשדגל ישראל בידיו. "עשינו הכול כדי לזכות בתואר בשלוש השנים האחרונות. ניצחנו בהרבה מרוצים, אבל לא לקחנו את האליפות. זו הדרך המתוקה ביותר לסיים עונה. הקבוצה שלי CAAL RACING עשתה עבודה מדהימה לאורך כל העונה. אין לי מילים לתאר את ההרגשה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון דאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully