וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו בהבטחה: "אתם יכולים לצפות ממני לשערים נוספים"

קשר הפועל באר שבע התראיין בניגריה לאחר השער שכבש לרשת רעננה והסביר: "יש לי רשות לצאת קדימה כשאנחנו תוקפים, זה תמיד מספק להבקיע". לקראת סטיאווה אמר: "רוצים שיהיה סיכוי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של הפועל באר שבע על הפועל רעננה

ג'ון אוגו חגג אתמול (שבת) את שער הליגה הראשון שלו לעונת 2017/18, כשחתם את תוצאת המשחק עם טיל אדיר לרשת בניצחונה של האלופה 1:3 על הפועל רעננה. באותו מגרש, כזכור, אוגו כבש בעונה שעברה את שער הליגה היחיד שלו, שהיה גם שער האליפות ב-1:2 הדרמטי על מכבי תל אביב.

בראיון לתקשורת הניגרית, התייחס היום אוגו לשער שלו וסיפק הבטחה: "זה תמיד מספק להבקיע ואתם יכולים לצפות ממני לשערים נוספים. יש לי את הרשות לצאת קדימה כשאנחנו תוקפים".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע מול רועי שוקרני שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
אוהב את האצטדיון בנתניה. ג'ון אוגו/יוסי ציפקיס

הקשר בן ה-29, שעלה עם נבחרת ניגריה למונדיאל 2018, חושב כבר על המשחק מול סטיאווה בוקרשט ביום חמישי במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. "יש לנו רק ניצחון אחד בליגה האירופית", הזכיר אוגו. "אנחנו רוצים להתאושש מההפסד לוויקטוריה פלזן כדי שיהיה לנו סיכוי טוב להעפיל מהבית הזה".

לקראת סטיאווה, בבאר שבע מקווים לקבל בחזרה כמה מהפצועים. מיגל ויטור עשוי להיות בסגל כבר ביום חמישי, גיא מלמד צפוי לחזור לפעילות בשבוע הבא, וגם מוחמד גדיר צפוי לשוב לכשירות מלאה בהקדם. אליניב ברדה, ניב זריהן ומיכאל אוחנה עדיין בספק לחמישי, אך בבאר שבע נרגעו לגלות שהפציעה של האחרון לא חמורה כפי שחששו מלכתחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully