וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה: "מאושרת, זה תואר מיוחד וניצחון מיוחד בשבילי"

הטניסאית חגגה אחרי הזכייה בטיאנג'ין והתואר הראשון זה שנתיים וחצי עם 5:7, 6:7 (8) מול סבאלנקה. שראפובה תשתתף השבוע בטורניר מוסקבה: "מחכה לשחק במדינה שלי מול המעריצים המדהימים"

מריה שראפובה זכתה היום (ראשון) בתואר ה-WTA הראשון שלה אחרי למעלה משנתיים. הרוסייה, שחזרה במהלך השנה מהשעיה בת שנה וחצי בשל שימוש בחומרים אסורים, זכתה בטורניר טיאנג'ין מסבב האינטרנשיונל אחרי 5:7, 6:7 (8) מול ארינה סבאלנקה הבלארוסית הצעירה והכישרונית, שתעלה לראשונה לטופ 100 בעולם. זה התואר הראשון של שראפובה מאז שזכתה ברומא 2015 והתואר ה-36 בקריירה שלה כשהיא לא שומטת מערכה לאורך כל הטורניר. שראפובה תעלה אל המקום ה-57 בעולם ועשויה להיכנס גם ל-50, אם תגיע לרבע הגמר לפחות בטורניר מוסקבה השבוע.

"זה תואר מיוחד, זה ניצחון מיוחד", אמרה שראפובה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, "עברו שנתיים מאז שהחזקתי בפעם האחרונה גביע של מנצחת וזוכה בטורניר. זו תחושה נהדרת אחרי מאמץ קבוצתי. כשאת מתחילה את הטורניר בהתחלה והיה קר מאוד בלי הרבה צופים, ואז את מסיימת את הטורניר כשאת משחקת באצטדיון מלא עם כל כך הרבה התרגשות ואנרגיה ואת זו שזוכה בנקודה האחרונה במשחק, הכול נופל למקום בשבילך. אני מעריכה מאוד את הרגעים האלה ולא לוקחת אותם כמובן מאליהם".

שראפובה תשחק השבוע בטורניר הקרמלין במוסקבה וזו תהיה הפעם הראשונה זה עשור שהיא משחקת לעיני הקהל הביתי שלה. "אני ממש מחכה לשחק במדינה שלי בטורניר האחרון של השנה מבחינתי. כמובן שלהגיע לשם עם התואר בו זכיתי זה משמעותי מאוד בעיניי, אבל אני רוצה לגמור את השנה חזק למרות שזה שינוי מהיר ומעבר קשה מפה ואני לא זוכרת את הפעם האחרונה בה שיחקתי בשלושה טורנירים ברציפות. אני אתן את כל מה שיש לי ואני יודעת שיש לי כל כך הרבה מעריצים מדהימים שם".

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
שראפובה אחרי הזכייה/רויטרס
מריה שראפובה טניסאית רוסייה עם ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. רויטרס
שראפובה וסבאלנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully