וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 61:80 את בני הרצליה

הצהובים המשיכו בפתיחת העונה המרשימה שלהם, הפעם על חשבון הקבוצה של מיקי גורקה: נוריס קול הצטיין עם 17 נקודות, דשון תומאס הוסיף 11 לצהובים. שון דאוסון קלע 15 לאורחים שנחלו הפסד בכורה

one
פייר ג'קסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון קליל. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

הרבה סימני שאלה התעוררו סביב מכבי תל אביב בעקבות הקיץ המהפכני שלה. לפחות על פי תחילת העונה, לצהובים מצפה עונה טובה ומלאת ציפיות. הקבוצה של נבן ספאחיה הביסה הערב (ראשון) 61:80 את בני הרצליה והשיגה ניצחון שלישי ברציפות בהפרש דו ספרתי אחרי הטיול באילת והניצחון המרשים בגרמניה על באמברג ביורוליג. פייר ג'קסון, שלהט מול באמברג עם 27 נקודות, התרכז הפעם בניהול המשחק ופרגן לנוריס קול שהופיע בגדול הפעם עם 17 נקודות. המשחק הזה התחיל ונגמר עם הרבע הרביעי. הצהובים הובילו רק בנקודה בסוף הרבע השלישי, אבל פשוט פירקו את הרצליה עם 14:32 ברבע האחרון שבו נוריס קול ודשון תומאס התעלו מעל כולם.

שון דאוסון היה מצוין ברבע הראשון עם 9 נקודות, אבל הוסיף עוד 6 נקודות בלבד מאז וראה את הצהובים מתפוצצים ברבע הרביעי בזכות העומק והסגל הבלתי נגמר שלהם, כשגם ג'ייק כהן מציג משחק יעיל עם שמונה נקודות משלו. הצהובים יארחו ביום חמישי ביורוליג את באסקוניה המאכזבת עד כה ועל פי היכולת של שתי הקבוצות, מכבי תל אביב בהחלט פייבוריטית לשמור על המאזן המושלם שלה מפתיחת העונה.

בסיום המשחק הזה נרשמה תקרית מוזרה כשחמש שניות לסיום פייר ג'קסון חיכה שהמשחק יסתיים, אך ספאחיה הורה לו לחדור לסל, על אף שהמשחק היה גמור. מיקי גורקה ממש לא אהב את האקט הלא ספורטיבי הזה והזעיק פסק זמן, ושחקנים משתי הקבוצות התעמתו זה עם זה והעירו לספאחיה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה גולדן עם שחקן בני הרצליה חליל קנאסביץ'. ברני ארדוב
חליל קנאסביץ' נאבק בג'ונה בולדן/ברני ארדוב

הרבע הראשון התאפיין במשחק של ריצות. הרצליה פתחה עם 0:6 מהיר, מכבי תל אביב הגיעה עם שתי שלשות של בולדן וריצת 0:8, אבל האורחים הגיבו עם עוד ריצת נגד של 0:9 ועלו ליתרון מפתיע של 15:8 כשאנחנו רק שש דקות בתוך הרבע. הרצליה הצליחה לתת פיניש מצוין לרבע עם שני סלים של שון דאוסון הלוהט שהעניק לאורחים יתרון מבטיח של 24:16 בסוף הרבע.

מכבי תל אביב התעוררה ברבע השני ושיפרה את ההגנה שלה. אלכס טיוס וג'ון דיברתולומאו חתכו את ההגנה הכחולה וליי אפ של דיאנדרה קיין השלים את הקאמבק הצהוב וקבע 31:32 למארחים כשנותרה דקה וחצי לסיום הרבע. נוריס קול עוד קבע 32:35, אבל שלשה של אקסבייר ת'יימס ממש לפני הסיום קבעה 34:35 מפתיע ושברירי לאורחים.

שון דאוסון מכבי תל אביב מול בני הרצליה. ברני ארדוב
עונה הבאה הוא יהיה במכבי? שון דאוסון נאבק בג'ייק כהן/ברני ארדוב

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד. צמוד מאוד והגנתי. ג'ף אדריאן התעורר אצל הרצליה, אבל דיאנדרה קיין וג'ייק כהן נשלפו ממעמקי הספסל והחזירו את מכבי לשוויון 44. ת'יימס קלע מהעונשין להרצליה, אבל קיין ודיברתולומאו הורידו את הקבוצות לקראת הרבע האחרון ביתרון 47:48 למכבי תל אביב.

הבריחה של מכבי תל אביב הגיעה בזמן המתאים. נוריס קול התעורר עם חדירות בצבע ופירק את ההגנה הכחולה, כשסלים של ג'ייק כהן ועוד ארבע נקודות רצופות של נוריס קול קבעו יתרון שיא לצהובים: 56:65. ההתפרקות של הרצליה נמשכה כשדשון תומאס משלים ריצת 0:7 וקבע 58:74 לצהובים ששייטו לעוד ניצחון קליל, 61:80.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שמעון מזרחי מאחורי הספסל/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: נוריס קול 17 נקודות (8 מ-10 מהשדה), דשון תומאס 11, ג'ונה בולדן 10 (8 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומיאו 9 (5 ריב'), ג'ייק כהן 8, פייר ג'קסון 7 (7 אסיסטים), אלכס טיוס 6, דיאנדרה קיין 6, יובל זוסמן 3 (22 דקות), איתי שגב 3, כרם משעור שיחק 14 דקות וסיים ללא נקודות.

לבני הרצליה: שון דאוסון 15 (8 ריבאונדים), טוריאן גרין 12, אקסבייר ת'יימס 11, דומיניק ארצ'י 10, ג'ף אדריאן 7, תום מעיין 2, חליל קנסאביק 2, אלכס רוזנברג 2.

מכבי תל אביב קלעה רק 5 מ-22 לשלוש (23 אחוז), אבל ניצחה 37:48 בריבאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully