וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבו של אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגס צפוי להיעדר

15.10.2017 / 15:04

מגן מכבי תל אביב החמיץ את האימון המסכם לקראת בני יהודה בשל מחלה, אך חל שיפור והוא עשוי לפתוח. הספרדי סובל מחבלה בברך, שוינפלד בסגל. ניצחון לאסטנה לפני המפגש בליגה האירופית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אופיר דוידזאדה, שהחמיץ את האימון המסכם של מכבי תל אביב אתמול (שבת) בשל מחלה, חש הבוקר טוב יותר והתייצב בקרית שלום עם כל השחקנים. בקבוצה הוחלט לצרף אותו לנסיעה לבית המלון לקראת המשחק מול בני יהודה ורק בערב יחליט ג'ורדי קרויף אם המגן השמאלי יכלל בסגל למשחק ואולי אף יפתח בהרכב. מי שעוד זומן למשחק הוא ארון שוינפלד, אחרי תקופה ממושכת בה היה פצוע. משחק הליגה האחרון של החלוץ הגבוה היה במחזור השני בסוף חודש אוגוסט, אז נכנס כמחליף בניצחון החוץ על עירוני קרית שמונה. חוסה רודריגס הספרדי ככל הנראה לא יהיה בסגל. מאז המשחק נגד הפועל אשקלון, הקשר סובל מכאב בברך ומתאמן לסירוגין וכנראה במכבי יחליטו שלא לסכן אותו.

עוד בנושא

מכבי תל אביב - בני יהודה: אופיר דוידזאדה חולה ובספק למשחק
ג'ורדי קרויף: "לישראל יש פוטנציאל יותר גדול ממה שהיא משיגה"
פינת הסאטירה של גיא לוזון: הכיסא החם של יוסיפון, מחזור 7

אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב מול ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעלה בהרכב של קרויף? אופיר דוידזאדה/ברני ארדוב

המשחק מול בני יהודה יזניק עבור מכבי תל אביב שמונה ימים מאוד אינטנסיביים וחשובים. אחרי שלוש תוצאות תיקו, שתיים מהן בליגה, חייבים הצהובים לנצח את בני יהודה כדי להיצמד לחלק העליון של הטבלה. כבר מחרתיים תמריא הקבוצה למשחק חוץ בקזחסטן מול אסטנה בליגה האירופית ממנו היא מקווה לחזור לפחות עם נקודה וביום שני שלאחר מכן מצפה לה משחק החוץ מול הפועל באר שבע בטרנר. אחד השחקנים אמר היום לקראת שלושת המשחקים הקרובים: "הכל יושפע מהמשחק הזה מול בני יהודה. אם נדע לנצח אותו ולחזור למסלול הניצחונות, שני המשחקים שלאחר מכן יהיו משחקים טובים. אם שוב נסיים משחק ליגה בלי לנצח, מצב הרוח יהיה שפוף".

יריבת הצהובים ביום חמישי בליגה האירופית, אסטנה, ניצחה היום 1:2 את אירטיש פאבלודאר במחזור ה-30 של הליגה הקזחית. מוליכת הטבלה (עם יתרון של ארבע נקודות על פני המקום השני ומשחק חסר) נקלעה לפיגור במחצית הראשונה, אך אחרי ההפסקה הפכה את התוצאה משערים של רומן מורטזייב ושל פטריק טאומאסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully