וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מתכוננת לבית"ר: "מקבלים מחמאות ובצדק, צריך להמשיך כך"

15.10.2017 / 10:24

אחת מהפתעות הליגה מחשיבה את המשחק בטדי כמבחן: "אמור ללמד על מידת הכוח שלנו". אביב אברהם נפצע ובספק, אך בקבוצה מאמינים שיהיה כשיר. הויבך וגולדנברג התאוששו ואמורים לפתוח

אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. לירון מולדובן
קוגבניה בכוננות. אביב אברהם/לירון מולדובן

במכבי נתניה מחשיבים את המשחק מחר (שני) בטדי מול בית"ר ירושלים כסוג של מבחן עבור המועדון. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "מעבר לזה שמדובר במשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה, מה שאמור ללמד על מידת הכוח שלנו, מעניין לראות איך נדע לצאת מהשבועיים האלה בהם היו הרבה כותרות סביב הקבוצה בהקשר של קיפוח דיא סבע בנבחרת. חשוב מאוד שנדע לבוא מחר מול בית"ר ירושלים בשיא המחוייבות והדריכות ולהמשיך את מה שמכבי נתניה מציגה עד עכשיו. אנחנו מקבלים הרבה מאוד מחמאות ובצדק וצריך להמשיך בדרך הזו".

בעלי הקבוצה, אייל סגל, הוא האיש שמנהיג עד כה מדיניות תקשורתית פתוחה באופן יחסי. על פי ההוראה של סגל, הקבוצה משתפת פעולה עם אמצעי התקשורת ומאשרת לא מעט בקשות שמופנות לראיונות. יחד עם זה יודעים במועדון שהפעולה הזו עלולה להיות גם סוג של מוקש. "כשאנחנו לא מאשרים ראיונות באים אלינו בטענות וכשאנחנו מאפשרים לדבר, אומרים לנו שזה מסוכן. אין שום סיבה ששחקנים או אנשים בצוות המקצועי לא ידברו בתקשורת ויידעו לרדת אל הקרקע מייד אחרי זה", היה מי שאמר במועדון.

אמש באימון נפצע אביב אברהם ורק היום באימון המסכם יידעו בנתניה אם יוכל לעמוד לרשותם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. אברהם ספג מכה חזקה ברגלו אך בקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר. במידה שאברהם לא יוכל לשחק אמור דידייה קוגבניה לפתוח במקומו. הבלם טים הויבך והמגן חגי גולדנברג כשירים אחרי שנפצעו במחזור הקודם והם אמורים לפתוח. גם עלי מוחמד וברנקו ורגוץ' שהיו מעט פצועים במהלך השבוע שעבר, כשירים וישחקו.

עוד בנושא

שי ברדה בראיון: "צמחנו והתפתחנו מהמקומות הקשים. אנחנו טובים יותר יחד"
מכבי חיפה: דמארי צפוי לעזוב כבר בינואר. קונצנזוס סביב ורמוט
הפועל באר שבע: "בכר לא מתכוון לחכות שדברים יסתדרו מעצמם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully