וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה החלה? מכבי פתח תקוה שוקלת לשחרר זר לפני ינואר

15.10.2017 / 7:17

סיבוק עשוי לשלם מחיר ולעזוב תמורת פיצוי ("אם ויירה יחתום, אין טעם לשלושה בלמים זרים בסגל"). אכזבה גם מניניס. למרות ההרחקה, שביעות רצון מהיכולת של טאדה: "אחרי ההרחקה הבנו שהכל ישתנה"

ברני ארדוב

מאז שהגיע שרון מימר למכבי פתח תקוה, הקבוצה שלו השיגה ארבע נקודות מתשע אפשרוות ורשמה עוד הפסד בגביע הטוטו. אתמול (שבת) היא איבדה שתי נקודות יקרות אחרי ששמטה יתרון בן שני שערים, ובמועדון יצאו ברגשות מעורבים. "מהרגע שגרגורי טאדה הורחק הבנו שהמשחק עומד להשתנות", אמר גורם במועדון. "אחרי ה-0:2 היינו בטוחים שהמשחק הולך לטובתנו, אבל דברים השתנו. חבל מאוד על האדום של טאדה, הוא שחקן פיזי ומתאים מאוד לסגנון המשחק שלנו". אגב, מימר עמד להחליף את טאדה כדקה לפני ההרחקה, אולם לאחר מכן החליט להחליף את לירוי צעירי. באותו זמן דיווח מנור סולומון על פציעה, ולכן הוא זה שהוחלף.

בניגוד לטאדה (בישל את השער השני), שלמרות ההרחקה זכה למחמאות על היכולת המקצועית שהפגין, סוטיריס ניניס לא זוכה כרגע לאשראי משרון מימר. שחקנים סיפרו כי היווני זעם השבוע באחד האימונים אחרי שלא תורגל בהרכב, אך מימר מעדיף שחקנים אגרסיביים על פניו. שלומי ארבייטמן שוב לא שיחק ונטש בזעם את האצטדיון. החלוץ שהגיע בקיץ מהפועל חיפה ראה את טאדה, לידור כהן ויובל אבידור שוב מועדפים על פניו, ואם המצב יימשך הוא יבקש לעזוב בינואר. כזכור, השבוע נכנס ארבייטמן לשרון מימר ודרש הבהרות לגבי מעמדו. שחקנים סיפרו כי השיחה הייתה קשה, וארבייטמן יצא כעוס ממנה. "שינו ואבי השקיעו כאן הרבה כסף בקיץ כדי שיהיה סגל רחב, שחקנים יצטרכו להתמודד. רק שרון יקבע", אמרו במועדון.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה איבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול מכבי חיפה
שרון מימר בסיום: "יש הרבה מתח בקבוצה, הדברים הולכים קשה"

גרגורי טאדה שחקן מכבי פתח תקוה מול רז מאיר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
זכה למחמאות. טאדה/ברני ארדוב

במקביל, מכבי פתח תקוה ממשיכה לעבוד לקראת חודש ינואר. כזכור, במועדון החליטו כבר לפני שבועיים לערוך מהפכה במרכז ההגנה וזו הסיבה שהנחיתו למבחנים את בלם נבחרת חוף השנהב לשעבר ששוחרר מאדנספור, עוסמאן ויירה. אלא שההגעה שלו למבחנים אינה מקרית: ויירה יעזוב את פתח תקוה לאחר כשבוע נוסף של מבחנים, ובמועדון החליטו להקפיא את אחד הזרים אם ירשים. מי שנמצא על הכוונת ובראש הרשימה של אלה המועמדים לעזוב הוא תומאש סיבוק. אם ויירה ירשים ייתכן כי לצ'כי יוצע לעזוב תמורת פיצוי. שחקן נוסף שנמצא על הכוונה הוא ניניס. שחקנים העריכו אתמול כי אחד מהם יעשה את דרכו החוצה עוד לפני ינואר, כשהסיכויים של סיבוק לעזוב גבוהים יותר בשל העובדה שהוא גם פצוע. "אין טעם להשאיר שלושה בלמים זרים בסגל", רמז גורם בצוות המקצועי. יש לציין כי אין כל טענה לגבי הרצינות של סיבוק, שעד הפציעה הקדים להגיע לאימונים ולא נתן לאנשי המועדון תחושה שהוא רוצה לעזוב. במועדון סבורים שבניגוד לדנינו וסיבוק, יובל שבתאי יקדים את חזרתו מפציעה וישוב בתוך שבועיים עד שלושה למגרשים.

ומה עם מנור סולומון? בצל הביקורות על ההתנהלות סביבו, הקשר שוב בישל והבקיע אתמול. "מנור הוכיח שוב כמה הוא בוגר ולא מתרגש מהחגיגות סביבו. לא נשחרר אותו עד שנקבל את הסכום שאנחנו רוצים", אמרו בפתח תקוה, שם כבר הבהירו לשחקן כי כל הצעה של פחות מעשרה מיליון יורו תידחה על הסף. "אין לנו כוונה למכור אותו, לפחות עד שיסיים את השירות הצבאי". סולומון צפוי להגיש בקשה לקיצור השירות סמוך לגיוסו לצה"ל. בסביבתו מעריכים שלאור ההתפתחויות סביבו הוא ישרת לכל היותר כשנתיים, ואז יעזוב לאירופה. בנוסף לשלוש קבוצות מאנגליה ומעקב מגרמניה, בשבועות הקרובים עשויים להגיע סקאוטים כדי לצפות בשחקן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully