וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו: "תורג'מן זה אדם שאני רוצה לתת את החיים על המגרש בשבילו"

חלוץ מ.ס. אשדוד חזר להרכב ויצא מגדרו כדי להודות למאמן החדש אחרי שכבש ב-1:1 מול אשקלון. תורג'מן מרוצה: "נהניתי מהשחקנים". יובל נעים: "משהו מתפקשש למשיח במשחקים של אשקלון"

גדי קינדה מאוכזב/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד והפועל אשקלון סיימו הערב (שבת) ב-1:1 את הדרבי הדרומי ביניהן, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. אשדוד קיוותה שחילופי המאמנים יביאו גם ניצחון ראשון, אבל השער של מאוריסיו (32) אחרי ראבונה מרהיבה של גדי קינדה לא הספיק, שכן יוסיפ איבנצ'יץ' נגח את השוויון בדקה ה-74. טל איילה הורחק בחלוף שתי דקות ויחסר לאשקלון מול מכבי פתח תקוה.

עמיר תורג'מן, מאמן מ.ס. אשדוד, סיכם את משחקו הראשון בליגת העל: "הופתעתי ונהניתי מהבחורים שלי, הם רצו והשקיעו. נתנו את הנשמה. שיחקנו טוב לפרקים, יש עוד הרבה עבודה, אבל אני מאוד מרוצה מהחומר. חבל שספגנו ממצב נייח, אבל זה חלק מהעבודה שלנו להמשך. בסך הכול אני מאוד מרוצה מהמשחק הראשון. יש כאן שחקנים שרוצים ללמוד, רוצים להתקדם. המיקום שלנו ישתנה לפי היכולת שלנו להתקדם ברמת המשחק. יש עוד הרבה זמן ואני בטוח שננצח משחקים ונצבור נקודות. עם עבודה נכונה, יגיעו התוצאות. זה לא המיקום הראוי לאשדוד".

מאוריסיו, כובש השער לזכות אשדוד, התייחס לחילופי המאמנים ואמר: "עמיר זה הבן האדם שאני רוצה לתת את החיים שלי על המגרש בשבילו".

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון: "שיחקנו מול קבוצה טובה, גם לה יש רצונות משלה. עשינו דברים יפים, צריך לקחת בחשבון שגם חסרו לנו כמה שחקנים. והיום טל איילה קיבל אדום, כל דבר כזה הוא משמעותי. לא הפסדנו במשחק קשה שמאוד חששתי ממנו, לא נתנו נקודות ליריבה וזה חשוב. אם היינו מנצחים היינו יכולים לחשוב קדימה, אבל לא צריך להיות חזירים. מנשה משיח סך הכול בחור טוב, אבל מול אשקלון משהו מתפקשש לו. הוא יכול היה להזהיר את איילה עם צהוב, זה שחקן שאפילו באימונים לא עושה עבירות. חבל מאוד שזה קרה. אנחנו יכולים להרגיש קצת מקופחים".

עוד בנושא:
למרות בישול בראבונה של גדי קינדה, מ.ס. אשדוד סיימה ב-1:1 מול הפועל אשקלון
הפועל חיפה ממשיכה להיות הלהיט של הליגה, הפעם עם 0:4 ביתי על הפועל עכו
מכבי חיפה נחלצה מפיגור 2:0 במושבה וסיימה ב-2:2 מול מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully