וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל חשש מרעש מהיציעים: טימו ורנר לא ישותף מול דורטמונד?

חלוץ ר.ב לייפציג, שביקש חילוף אחרי 30 דקות בחודש שעבר מול בשיקטאש בשל האווירה העוינת, חושש מחוויה דומה במשחק המתוח בשבת בסיגנל אידונה פארק: "הטראומה לא עזבה אותו מאז"

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
שקט בבקשה. ורנר מוטרד במשחק באיסטנבול/GettyImages

טימו ורנר נחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורגל הגרמני, וגם את העונה הנוכחית הוא פתח מצוין עם חמישה שערי ליגה במדי קבוצתו ר.ב לייפציג. היכולת הטובה שגילה מפתיחת העונה גרמה גם לברצלונה ולריאל מדריד להתחיל להיאבק על שירותיו, אם להסתמך על דיווחים שונים. אולם לאחרונה הוא מנפק פחות קבלות מסיבה משונה למדי: רעש גדול ואווירה עוינת, כך נראה, משפיעים עליו לרעה וגורם לו לכאבי ראש וסחרחורות קשים.

בחודש שעבר החלוץ בן ה-21 ביקש חילוף כבר בדקה ה-30 במשחק החוץ מול בשיקטאש בשל הצלילים החזקים שבקעו מהיציעים באיסטנבול, וגרמו לו לטענתו לחוסר ריכוז ולתסכול רב. גם כשהתלונן על כך בדקות הראשונות של המשחק ואנשי המנהלה של ר.ב לייפציג ציידו אותו באטמי אוזניים, המצב לא השתפר ולכן הוא גם נאלץ לרדת לספסל בסופו של דבר.

לקראת המשחק מחר (שבת, 19:30, משולב בספורט 1) מול דורטמונד הבעיה צצה מחדש: יציעי הסיגנל אידונה פארק ידועים כרועשים במיוחד, ובמשחק הם צפויים להיות רועשים עוד יותר מבדרך כלל, משום שמחנות האוהדים התעמתו במפגשים האחרונים ונוצרה מתיחות של ממש. דורטמונד אף הזמינה כוחות אבטחה מתוגברים למשחק.

לכן, טוענים ב"בילד", ורנר ביקש כלל לא להצטרף לנסיעה לאצטדיון. החלוץ סובל מפציעה קלה שהשביתה אותו מפעילות בשבועיים האחרונים, וזו גם הסיבה הרשמית לכך שככל הנראה לא יקבל דקות במשחק. אולם בעיתון הגרמני הפופולרי טוענים שהסיבה האמיתית לכך היא חרדה מפני רעש שישחזר את החוויה הלא נעימה מאיסטנבול. "הטראומה לא עזבה אותו מאז", טענו בדיווח.

בכל מקרה, ורנר נסע לבסוף עם הקבוצה וישהה באצטדיון, בין עם כר הדשא או על הספסל. כך או אחרת, כדי לממש את הפוטנציאל ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר, הוא יצטרך להתמודד עם הבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully