וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "שאר הקבוצות בליגה יודעות שאין להן סיכוי נגדנו"

הפורוורד המשיך לספק כותרות: "לקליבלנד לא היה סיכוי בעונה שעברה, עיצבן אותי שלא עשינו עליהם סוויפ". מייקל ג'ורדן על תופעת הסופר טימס: "28 קבוצות בליגה יהיו אשפה"

דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס עם תואר שחקן ההגנה של העונה. AP
"תמיד יקראו לי אלוף". דריימונד גרין/AP

הילד הרע של ה-NBA, דריימונד גרין, לא מפסיק לספק כותרות. בראיון שקיים אתמול (חמישי) עם מגזין GQ גרין סיפר שהוא לא חושש מהתחמשות שאר הקבוצות בליגה, והבהיר שלדעתו קבוצתו לא תתקשה לזכות באליפות נוספת ולהגן על התואר.

"לקליבלנד לא היה סיכוי נגדנו בעונה שעברה" פתח גרין, והמשיך: "זה עיצבן אותי שלא עשינו עליהם סוויפ". הפורוורד התייחס גם לקיץ הסוער ב-NBA: "זה מצחיק לצפות בזה מהצד. שחקנים מדברים וטוענים שהם יכולים להתמודד על התואר מולנו. הם מבינים שאין להם סיכוי נגדנו. זה מצחיק, אפילו חולני, לראות איך קבוצות בפאניקה. אני נשען לאחור וחושב לעצמי על החלק הכיפי: הם יודעים. הם יודעים שאין להם סיכוי נגדנו".

גרין גם הבהיר שלא משנה מה יקרה העונה, הוא, בעיניו, תמיד יישאר אלוף: "גם אם לא נזכה בעונה באליפות, זה לא ישנה את מה שכבר עשיתי בקריירה שלי. אני אהיה אלוף לנצח, ותמיד יקראו לי 'דריימונד גרין האלוף'". מספר קבוצות במערב התחזקו באופן משמעותי במטרה, אולי, להוות יריבות משמעותיות בקרב על התואר. אוקלהומה סיטי ת'אנדר השיגה את פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני, בעוד יוסטון התחמשה עם כריס פול.

גם מייקל ג'ורדן, בעלי שארלוט הורנטס, התראיין לאתר ה-NBA ונשמע מודאג בנוגע לכמות העולה של סופר טימס בליגה: "זה יפגע באיכות של הליגה ובתחרותיות שלה. תהיה קבוצה אחת או שתיים שיהיו נהדרות, ועוד 28 קבוצות שיהיו אשפה ויהיה להן קשה מאוד לשרוד, גם פיננסית וגם תחרותית".

עוד בנושא:

כספי סחט מחמאות מקר: "משתלב נהדר מהיום הראשון, כיף שהוא איתנו"
ג'ואל אמביד ערך בכורה העונה והוביל את פילדלפיה ל-114:133 על הנטס
הכנה: קליבלנד נכנעה לשיקגו והולידיי, אוקלהומה סיטי ניצחה את דנבר

מייקל ג'ורדן, הבעלים של שארלוט הורנטס. AP
"זה יפגע באיכות של הליגה ובתחרותיות שלה". מייקל ג'ורדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully