וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "חשבתי על המשפחה שלי ולא על הקריירה כשעברתי לסין"

הברזילאי בן ה-26, שמשחק בשנגחאי SIPG, סיפר על המצב הנוכחי בקריירה שלו ועל ההחלטה שקיבל: "הגעתי מרקע חברתי עני מאוד. מקווה שבעוד שלוש שנים אוכל לחזור לקבוצה ברמה גבוהה באירופה"

שחקנה של שנגחאי SIPG אוסקר. GettyImages
אוסקר/GettyImages

אוסקר רק בן 26, אבל כבר עכשיו נראה ששיאו מאחוריו. הקשר ההתקפי המבטיח, ששיחק בצ'לסי בין 2017-2012, עבר בינואר לשנגחאי SIPG תמורת 60 מיליון ליש"ט ומאז הוא נעלם מהרדאר. ההופעה האחרונה שלו בנבחרת ברזיל הייתה אי שם בנובמבר 2015 וגם על מעלליו בליגה הסינית הנידחת לא שומעים יותר מדי. בראיון לגרדיאן הבריטי הוא דיבר על הקריירה שלו.

"כל כדורגלן, או כל אדם שעובד, רוצה להרוויח כסף כדי לעזור למשפחה שלו", פתח הברזילאי, "הגעתי מרקע חברתי עני מאוד בברזיל. לא היה לנו שום דבר. זה פרי של העבודה שלי וכשאני מרוויח את זה, זה כי הצלחתי לכבוש את היעד הזה. באותה הדרך בה הגעתי לכאן, אהיה מסוגל לחזור לאירופה. לא משנה איזו החלטה אקבל, תמיד יהיו כאלה שיגידו שהיא נכונה וכאלה שיקבעו שזו הייתה טעות. כל הזרים שהגיעו לליגה הזו הם ברמה גבוהה. לסין יש עוצמה כלכלית מדהימה ולפעמים מגיעות הצעות ששחקנים לא יכולים לסרב להן. אבל כמו שראינו עם פאוליניו שעבר לברצלונה, לשחקנים בקבוצה שלי - כמוני, כמו הולק וכמו אלקסון, יש מספיק איכות כדי לחזור לאירופה".

הולק שחקן שנגחאי SIPG. רויטרס
משחק עם אוסקר באותה קבוצה. הולק/רויטרס

אוסקר דיבר על החיים שלו בסין ואמר: "אני מקווה שבעוד שנתיים או שלוש, כשהחוזה שלי ייגמר כאן אחרי שעזרתי לקבוצה לזכות בתארים, אוכל לחזור לקבוצה גדולה באירופה כי מה שאני אוהב יותר מכל דבר אחר הוא לשחק ברמה גבוהה. כשדיברתי עם שנגחאי, דיברתי גם עם קבוצות גדולות באירופה. כמעט הצטרפתי לאתלטיקו מדריד. אהבתי אותם מאוד בגלל מה שהם הציעו לי באותה תקופה. גם יובנטוס, אינטר ומילאן רצו אותי. היו לי כמה אפשרויות, אבל בחרתי בשנגחאי. לאחר מכן אוכל לחזור לשחק באירופה. כשבחרתי לשחק כאן, חשבתי יותר על המשפחה שלי מאשר על הקריירה שלי. היו לי עוד הצעות מקבוצות גדולות באירופה. אבל חשבתי יותר על המשפחה שלי, אחרי הכול אני עוד צעיר ויכול לחזור לאירופה".

על התקופה שלו בצ'לסי אמר: "הגעתי לאירופה כשהייתי צעיר מאוד. הגעתי בגיל 19 או 20 ונשארתי בצ'לסי חמש שנים. זכיתי בשתי אליפויות ושיחקתי הרבה. כך שהתחלתי הכול בגיל צעיר מאוד. כמובן שהיה יכול להיות מצוין אם הייתי חלק מנבחרת ברזיל. המעבר לכאן הפך את זה לקשה יותר כי לא צופים בליגה הזו כמו שצפו כששיחקתי באירופה, אבל רמת הכדורגל שלי היא אותה רמה. זו החלטה של המאמן הלאומי, לעשות את מה שנכון לכדורגל הברזילאי". כשנשאל על עתידו של הכדורגל הסיני הוסיף: "זה כמעט בלתי אפשרי בשביל הליגה הסינית להגיע לרמה של הפרמיירליג. לא רק לסין, אלא גם לליגות כמו ספרד - שיש להן את ריאל מדריד וברצלונה - יהיה קשה מאוד להגיע לרמה של הפרמיירליג. בליגה האנגלית כל קבוצה טובה מאוד, לכן קשה להגיע לרמה הזו. הליגה הסינית צריכה יותר שחקנים צעירים. בברזיל אתה מתחיל לשחק בליגה שהיא ברמה גבוהה בגיל 13 או 14. כאן בסין רק בגיל 18 או 19. הם צריכים להתחיל מוקדם יותר כדי ללטש את הכישרון שלהם. יש המון אנשים בסין, אז חייב להיות קצת כישרון.

"האוהדים בסין ממש טובים, לא רק בשנגחאי. לכל מקום שאני הולך, כולם עוצרים אותי והם נחמדים מאוד. הכדורגל הוא עדיין קצת חדש עבור האוהדים אז הם לא משוגעים כמו הברזילאים או האוהדים של הקבוצות באירופה. כאן הם רק מתחילים להיות פנאטיים. השחקנים הסינים לומדים מאיתנו הזרים, הם מתפתחים, אבל על הזרים עדיין יש קצת יותר אחריות".

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully